A kö/öss/gi méd/a azonnal reagált hatalmas felh/bo/odás keletkezett több mint 780 ezer ember háborodott fel! Liptai Claudia és Till Attila újból elindították a szavazást! Sokak szerint Lucának és Brunonak kellett volna nyerni! De a díj végül Rami és Bence kapta!
Forrás: MSN / FB / ND / TTOK
Ez is érdekelhet:
A Bigster csendesen és teljesen jól kanyarog, bár nem érdemes túlságosan hajtani. A tapadás elegendő, de nem kiemelkedő, a kormányzás pedig sima és egyenletes. Nincs túl sok agilitás, de az autó teljesítménye éppen megfelelő a céljának. Valójában néha kifejezetten könnyedén vezethető.
A „megfelelő” a kulcsfogalom, és amikor egy praktikus autót keresünk, amely nem kér túl sokat (bár a hátsó sor nem túl kényelmes, de tágas), ez az, ami igazán fontos.
Ha van egy kis negatívum, az az utazási kényelem. A Dacia javított a zajcsökkentésen, de a CMF-B platformon nem sokat tudott változtatni. Az autó hosszúhullámú mozgása rendben van, de az éles behatolásokat nem kezeli túl jól, ami a gazdaságos alapok hatását mutatja. Ez nem döntő, ha az autó egyéb erősségeit nézzük, és valószínű, hogy a tesztautó 19 colos kerekei (a legnagyobbak, amiket valaha Dacia-ra szereltek) sem segítenek – ahogyan a kopott brit utak sem.
Az árak az alap Expression felszereltségű mild-hybrid 140-es modellnél £24,995-tól kezdődnek. Ennyiért jár kétzónás klíma, 10,1 colos központi érintőképernyő, hátsó parkolóérzékelők, elektromos ablakok, elektromosan behajtható tükrök, esőérzékelős ablaktörlők, és 17 colos alap kerék (ami valószínűleg a legjobb úttartást biztosítja).
Ha feljebb lépsz, az Extreme felszereltség moduláris tetősíneket, mosható ‘MicroCloud’ kárpitot, gumiszőnyegeket, lejtmenet-vezérlést és egy nagyobb, 10,1 colos vezetői kijelzőt kínál. Ehhez a 128 lóerős, 4WD hajtásláncot választva £28,695-t kellene fizetni.
A tesztelt Journey verzió elektromos hátsó ajtót, 19 colos kerekeket, magas középső konzolt karfával, vezeték nélküli telefon töltést és adaptív tempomattot, valamint panoráma tetőt kínál. A 155 lóerős hibrid változattal (60,1 mpg vegyes) még mindig £30,000 alatt marad az ár.
Ez papíron kiemelkedő értékarányt kínál a Daciától, főleg, hogy egy kompakt SUV-t kapunk valódi dizájnvonzerővel és jelentős praktikummal, mindössze £25,000-ért.