Igénytelenül állt színpadra Fehér Krisztián!

Oláh Gergő, a tehetségkutató korábbi győztese nem maradt csendben:
„Alpári, primitív, igénytelen, tiszteletlen ez a megnyilvánulás! És még playback is ment, miközben mackónadrágban üvöltözik!” – fakadt ki Gergő, aki szerint ez nemcsak művészi, de emberi méltóságot is sértő viselkedés.
„Azt látom, hogy a fiatalabb generáció egyre gyakrabban veszíti el a tiszteletet. A közönség nem azt érdemli, hogy egy playbackes, mackónadrágos előadó üvöltözik a stábjával. Hanem azt, hogy méltósággal, alázattal álljunk ki eléjük.”
„Nem Krisztián személyét támadom, hanem azt, amit tett.

VIA Blikk

Ez is érdekelhet:

Eredeti, 2016-os menetpróbánk a vadonatúj Jaguar F-Pace kapcsán azzal kezdődött, hogy a Jaguar mennyire óvatosan állt hozzá egy SUV bevezetéséhez. A márkát hagyományosan a luxus szedánok és sportautók világához kötötték, ezért attól tartottak, hogy egy SUV drasztikus karakterváltásnak tűnhet, amit a hűséges vásárlók nem fogadnának jól.
Ma ez a félelem már szinte naivnak tűnik, hiszen az SUV-k népszerűsége robbanásszerűen megnőtt, és az F-Pace lett azon kevés újkori Jaguar-modell egyike, amelyet valódi sikertörténetként lehet emlegetni. Ahogy a világ fokozatosan elvesztette érdeklődését a szedánok és kombik iránt – így a Jaguar XE és XF modellek bár szakmailag elismertek, kereskedelmileg lassan futó termékek lettek –, az F-Pace kulcsszerepet játszott abban, hogy a Jaguar egyáltalán életben maradjon.
A márkához elérhető „SVO Premium Palette” kínálatban rengeteg fényezés szerepel. Őszintén remélem, hogy valaki egyszer rendel majd egy F-Pace-t a Sorrento Yellow színben. Mindössze 4590 fontba kerül.

Két évtized próbálkozás a német prémium márkák utolérésére végül nem hozta meg a várt sikert a Jaguar számára. Most azonban a Jaguar Land Rover vezérigazgatója, Thierry Bolloré gyökeres irányváltásba kezdett: 2025-től a Jaguar tisztán elektromos, a Bentley fölé pozicionált luxusmárkává válik. Addig azonban a jelenlegi modelleknek továbbra is pénzt kell termelniük.
Ennek érdekében az összes modell frissítést kapott, különösen a belső tereket tekintve, és jelentős hajtáslánc-fejlesztések is történtek. A korábbi német konkurenciára való fókuszálás idején a JLR komoly befektetéseket tett saját fejlesztésű Ingenium dízelmotor-családjába. Utólag visszatekintve ez rossz döntésnek tűnik – a vállalat azonban az utóbbi években teljes erővel fejleszti a plug-in hibrid technológiát is.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük