MENTŐ VITTE EL! Súlyos baleset érte Tóth Gabi FÉRJÉT!

„Évek óta építgetem magamban azt a víziót, hogy egyszer egy saját csapatom lesz. Olyan fiatal táncosokkal szeretnék bázist építeni, akik rendkívül tehetségesek – fogalmazott!

Forrás: MSN / FB / EZT

Ez is érdekelhet:

Az új infotainment rendszerrel és a vadonatúj hibrid hajtáslánccal a Mégane jelenleg leginkább az utastérben mutatja az életkorát. Amikor először teszteltük 2016-ban, nem volt a kategória vezetője, mindössze három csillagot érdemelt, és bár azóta a frissítések megakadályozták, hogy túlságosan hátrébb csússzon, ezek csak bizonyos határokig javíthatják a helyzetet.

Például egy facelift nem tud változtatni az autó belső elrendezésén, és azon a tényen, hogy a Mégane egyszerűen nem használja ki eléggé a tengelytávjában rejlő teret az utasok számára. Annak ellenére, hogy méretében a legtöbb hatchback riválissal azonos, nem érezhető olyan tágasnak belül, különösen a hátsó lábtér felnőttek számára kifejezetten szűk. Ez különösen rosszabbá válik egy magas vezető számára, mivel az első lábtér az gázpedál oldalán különösen sekély, ami mindkét pedál és a vezető hátrafelé tolt helyzetét eredményezi a tengelytávon belül, így a magasabb emberek számára kifejezetten kényelmetlen vezetési pozíciót alakít ki.

A fizikai klímavezérlő gombok és tekerőgombok, valamint a sávelhagyás figyelmeztető gombja üdvözlendők, míg az érintésérzékeny hangerőszabályzó kevésbé sikeres.

A csomagtartó egy kicsit nagyobb, mint a közvetlen hibrid riválisoké, 292 literes, bár ez még mindig elmarad a hagyományos hatchback modellekétől, mivel az akkumulátor elvesz egy kis teret. Továbbá, viszonylag magas a rakodási perem, és a hátsó ülések nem hajthatók teljesen síkba. Van egy 16 literes tárolórekesz a csomagtér padlója alatt a kábelek számára, de ez az egyetlen rendelkezésre álló hely az alatta. Ha több helyre van szükséged, a Renault kínál egy Sport Tourer kombit is.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük