Pontos információt még nem közöltek! Várhatólag Május végére lesz hivatalos határozat az ügy menetéről! Neked mi a véleményed? Szívesen dolgoznál 50 órát a közösségért?
Forrás: MSN / FB / BPW
Ez is érdekelhet:
A motor rendkívül rugalmas, a csúcsnyomaték 360 Nm-et már 3000 rpm-től elérve. Az autó egészen 7000 rpm-ig pörög, és bár nem érződik túlzottan „turbósnak”, a teljesítmény leadása sima és lineáris. Alacsony fordulatszámon van némi késlekedés, de ez 3000 rpm fölött eltűnik, így a vezetési élmény élvezetessé és erőfeszítésmentessé válik. A motor különleges hangot ad, ami alacsony fordulatszámon egy „fél 911”-es és magasabb fordulatszámon egy „kazoo” hangzásra emlékeztet, köszönhetően az Aktív Zajszűrés és az Engine Sound Enhancement rendszereknek, amelyek mesterséges hangokat adnak le a hangszórókon.
A hatfokozatú manuális váltó jól illeszkedik a motorhoz, gyors és pontos kapcsolásokkal, így öröm volt vezetni. A második és harmadik fokozat bőven elegendő volt ahhoz, hogy az autó a jogi sebességhatárokon belül maradjon, és mivel az autó magas fordulatszámon pörög és könnyű, könnyen lehet játszani a váltó arányokkal is, akár egy sima heel-toe visszaváltás végrehajtásával. Néhány tesztelő azonban megjegyezte, hogy a fék- és gázpedálok kissé túl messze voltak egymástól a sima váltás érdekében, de így is dicsérték a fékrendszert — kiváló megállító erővel és jó elhalványulás elleni ellenállással.