Az elmúlt időszakban valahogy változni kezdett bennem a Magyarországhoz fűződő viszonyom. Talán mert a terápiám során olyan sok minden kapcsolódott vissza a múltamhoz. Talán mert szívemen viselem a szülőföldem jövőjét. Talán mindkettő… – Nyilatkozta!
Forrás: MSN / FB / IG / MHZA
Ez is érdekelhet:
Az utasoknak is bőséges hely jut. A hátsó ülések fejtér magassága egy méter, így bőven van hely a második sorban, és az átlagos hátsó lábtér 720 mm (ez a vezetői ülést egy méteres lábtérhez beállítva) sem rossz. A Discovery Sport csúsztatható padjának köszönhetően még több helyet kínál (akár 780 mm), de két magasabb felnőttnek is kényelmesen elfér a hátsó sorban hosszabb utakon az Across-ban.
A szériás RAV4 Hybridhez képest a csomagtér térfogata csökkent, 580 liter helyett 490 liter a plug-in Suzuki esetében. Ennek ellenére a csomagtér még mindig elég tágas ahhoz, hogy elférjen benne néhány nagyobb bőrönd, és az alja egyenesen a nyílással, ami megkönnyíti a pakolást és kipakolást. A padló alatt nincs hasznos tárolóhely, de van egy helytakarékos pótkerék, és egy SUV esetében tudjuk, hogy mi az, amit inkább szeretnénk találni.
Az Across (és a RAV4 PHEV, mint társmodell) ritka példája a plug-in hibrid autóknak, mivel valóban azt teljesíti, amit ígér az elektromos hatótáv tekintetében. Az 18,1 kWh-s akkumulátor teljesen feltöltve a Suzuki szerint akár 75 km-t is képes megtenni a kombinált WLTP ciklus szerint.
Egy tesztút során, amelyben az A-úton, autópályán és városi stop-start forgalomban egyaránt vezetni kellett, tesztelőinknek sikerült 48 mérföldet (kb. 77 km) kinyerniük az Across-ból, mielőtt a hibrid benzinmotor életre kelt. Tekintve, hogy egyes plug-in hibridek akár 40%-kal is kevesebb elektromos hatótávot kínálnak, mint amit hirdetnek, ez valódi értékesítési szempontnak számít.
A Suzuki két különböző hajtásforrása lenyűgöző hatást ér el, egyfelől 6,4 másodperces 0-100 km/h gyorsulással, másfelől pedig egy valós elektromos hatótávval, amely eléri a 48 mérföldet.