Sorozatos bakik voltak az új Pápa beiktatása közben!

Nem a trónusra költözött – A beiktatás után az új pápa nem az Apostoli Palotába vonult vissza, hanem a Sant’Uffizio Palotában töltötte első éjszakáját. Ez szimbolikus gesztus lehetett: távol a hatalmi központtól, közelebb az egyszerűséghez – talán ezzel is jelezve, hogy új szellemben kívánja vezetni az egyházat.
Az új Pápa nem hibázott, tettei csupán előrevetítik az egyház irányvonalát.

VIA WTK

Ez is érdekelhet:

A legnagyobb változás az előző, facelift előtti autóhoz képest az infotainment kijelzőjében rejlik. Alapfelszereltségként egy 12,0 colos infotainment kijelzőt kapunk, amelyet egy 12,3 colos digitális műszerfal kísér. Az infotainment rendszere a Renault OpenR Link szoftverét futtatja, amely integrálja a Google ökoszisztémát.
Ez a rendszer eltér az Android Auto okostelefon-mirrorozástól (a Renault rendszere ezt is lehetővé teszi, és Apple CarPlay is rendelkezésre áll), mivel az egész rendszer a Google térképeit, a hangasszisztenst és egyéb funkciókat futtat, és további alkalmazásokat is letölthetsz, például a Spotify-t, egy alkalmazásbolt segítségével. Ugyanakkor mindez integrálódik az autó egyéb rendszereivel, így a Google Térképek megmutathatják, hogy mennyi töltésed marad az úti célodhoz, és az irányokat a műszerfal kijelzőjén is megjeleníthetik.
Sajnos azonban mivel az autó karosszériájának terve nem változott, a látási problémák továbbra is fennállnak. A kicsi hátsó ablakot és a vastag B- és C-oszlopokat nem lehet figyelmen kívül hagyni, és jelentős holtteret okoznak a keresztirányú helyzetekben.

A Mégane azonban kompenzálja ezt a hátrányt az utastérben kínált tér mennyiségével. Annak ellenére, hogy kívülről jelentősen kisebb, a Mégane csomagtartója nagyobb, mint a Cupra Born-é (440 liter vs 385 liter), és közelíti a Kia Niro EV-ét is (475 liter). A MG 4-et is legyőzi (363 liter), mert az elektromos motor az autó elejében helyezkedik el, így a csomagtér mélyebb lehet, és van egy további 33 literes tárolóhely az alján kábel tárolására.
A csomagtér mélysége ugyanakkor hátrányos, mivel magas rakodóperemet eredményez, és nagy lépcsőt képez, amikor a hátsó üléseket lehajtjuk. Egy változtatható magasságú padló megoldhatta volna ezt a problémát, de ez nem áll rendelkezésre opcióként.
A hátsó utastér nem annyira tágas, mint a versenytársaké. A 685 mm-es hátsó lábteret nem tudja felvenni a Cupra 750 mm-ével vagy a Kia 760 mm-ével, de még mindig az átlagosnak megfelelő értéket képvisel egy ilyen méretű hatchback számára. A fejmagasság is nagyjából átlagos.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük