Megrázó, ÚJ felvételek Babicsek Bernát utolsó perceiről!

Állítása szerint, mikor belépett, horkolást hallott a házból, de nem akarta felébreszteni az alvó férfit.
A negyedik videó különösen fontos, hiszen ezen már hallható a beszélgetés a diszpécserrel, akivel T. László részletesen kifejtette, mi történik a helyszínen. A vádlott ekkor azt mondta, hogy nem kívánt felébreszteni senkit, mivel úgy érezte, hogy a házban lévő férfi megijedhetne. Ez a döntés, amely az ő felelőssége lett, végül súlyos következményekkel járt.
Az utolsó felvétel, amely egy hangfájl volt, még fájóbb volt. Babicsek Bernát horkolása hallatszik rajta, és ez a felvétel különösen megrázta az elhunyt édesanyját, Babicsek Mártát, aki fájdalmasan nézte végig a képsorokat.

VIA Blikk

Ez is érdekelhet:

Ez az új, frissített Kia EV6 belső tere leginkább egy új kormánykerék bevezetésével frissült fel. Az eredeti, túlméretezettnek tűnő képküllős kormányt egy karcsúbb, háromküllős dizájn váltotta, kisebb középső résszel. A karima mérete hasonló maradt, így a kormányzás érzetében nem történt érdemi változás, a vezérlőgombok pedig továbbra is a két oldalsó küllőn találhatók.
A kabin többi részén néhány új anyagot alkalmaztak a műszerfalon, ajtókárpitokon és üléseken, valamint új hangulatvilágítási elemek is megjelentek. Azonban az EV6 kezelőfelülete és belső elrendezése szinte érintetlen maradt. Az anyaghasználat és az összeszerelési minőség továbbra is magas színvonalú.
A vezetői környezet meglehetősen különleges: nyitott érzetet ad a látszólag alacsonyan húzódó műszerfal és a lebegő középkonzol miatt, ugyanakkor sportautós hangulatot is áraszt a vezető felé döntött műszerek és magas konzol révén.
Az utastér hangulata kellemesen nyitott, és általánosságban véve tágas és praktikus. Ugyanakkor magasabb tesztelők panaszkodtak a fejtér korlátozottságára mindkét üléssorban, ami egy magas építésű crossover esetén meglepő. A mért értékek szerint az első sorban 70 mm-rel kevesebb fejtér áll rendelkezésre, mint például egy VW Golf GTI-ben – a hátsó sorban ez még csökkent is.

Ha viszont elkerülöd a csúcskivitelű GT Line S felszereltséget, akkor nem kapod meg a panorámatetőt, ami súlyosbítja ezt a problémát. Lábból viszont bőven jut, és a csomagtér is nagyvonalú – főleg, hogy a formáját tekintve valójában egy nagy ferdehátú autóról van szó.
A hátsó lábtér valóban limuzinszerű, de a magas padlószint miatt a magasabb utasoknak térdük a levegőben, combjuk pedig nem alátámasztott – ez hosszabb utakon fárasztó lehet. Az első ülések alatt sem marad sok hely a lábfejeknek. Így a térérzet csalóka: nem olyan kényelmes, mint ahogy a számok ígérik. Ugyanez igaz a csomagtérre is: padlószinten tágas, de a padló magasan van, így a pakolási lehetőségek bizonyos szempontból korlátozottak.
A megújult infotainment rendszer jelenti a technológiai frissítések zászlóshajóját. Kiterjesztett hálózati navigációs képességekkel, over-the-air frissítésekkel és vezeték nélküli Apple CarPlay/Android Auto tükrözéssel bővült.
Megmaradt a központi képernyő alatt elhelyezett érintésérzékeny kezelőpanel is, amely nagy segítség a rendszer kezelésében – különösen, ha beállítod rajta a csillag ikont például a CarPlay gyors elérésére. Enélkül túl sok menüs szint és bökdösés kellene a funkciók eléréséhez, ami elvonhatná a figyelmet vezetés közben. Ezzel viszont az elérés gyors és intuitív.
A legutóbbi szabályozási változások miatt az EV6 most már egyfajta „repülés előtti ellenőrzést” is kér: minden figyelmeztető hang és vezetéstámogató rendszer kikapcsolása szükséges, különben néhány kilométer után bántó figyelmeztető hangokat fogsz kapni.
Ez bosszantó lehet, de néhány vezetés után már rutinból fog menni – és például a sebességkorlátozás túllépésére figyelmeztető hangjelzés is egyszerűen kikapcsolható a hangerőgomb hosszú nyomásával.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük