Dobrev Klára Kitálalt! Döbbenetes, ezért válnak!

Férje, Gyurcsány Ferenc saját elhatározásából döntött a közélettől való visszavonulás mellett. Nem volt semmilyen külső nyomás, és a döntés mögött hosszú vívódás állt, amit alapos mérlegelés követett. Orbán Viktor is megszólalt: A válásról szóló bejelentés után Orbán Viktor is reagált, és bár politikai ellenfél, egy ritka gesztussal kifejezte együttérzését a pár iránt.

VIA FB

Ez is érdekelhet:

A kedvező árú autókhoz gyakran kedvező árú abroncsokat párosítanak, és az általunk tesztelt Dacia Spring sem volt kivétel: kínai Linglong márkájú gumikkal szerelték, amit még ebben a kategóriában is nehéz elfogadni. Ezek a gumik gyenge tapadást és minimális visszajelzést nyújtanak, ami aggasztó lehet vészhelyzet esetén – jóval megnyugtatóbb lenne, ha tudnánk, hogy a lehető legjobb minőségű gumi választja el az autót az úttól. Összehasonlításképpen: amikor a Springet a Leapmotor T03-mal hasonlítottuk össze, az utóbbi Continental abroncsokon futott – ezek lényegesen jobb tapadást és kifinomultabb vezetési élményt biztosítottak.
A Spring alapvető vezérlőelemei egy kis finomítással sokkal kellemesebbé tehetnék az autót városi használatra. A gázpedál és a fék hirtelen, éles reakciókkal dolgozik, különösen az elindulás pillanatában, így alacsony sebességnél nehéz finoman vezetni. Ez különösen zavaró lehet parkoláskor, amikor milliméteres pontossággal kell mozogni.

A fékenergia-visszanyerés sem működik olyan finoman, mint más rendszerekben. Ez főleg lejtőn, állandó sebesség tartása közben érezhető: a regeneráció hol bekapcsol, hol kikapcsol, ami „bólogató kutya” mozgást eredményez az utasok számára. A vezetési élménnyel kapcsolatos fő probléma azonban nem az autóval, hanem a gyári gumikkal van. Tesztünk során a Spring Linglong abroncsokkal volt felszerelve, amelyek még egy visszafogott teljesítményű autóhoz is gyengének bizonyultak.
Ez azt jelenti, hogy ha egy kicsit túl lelkesen nyomod meg azt az amúgy is érzékeny gázpedált, könnyen kipöröghetnek az első kerekek, még száraz úton is. A gumik nem segítenek az egyébként is gyenge kormányzási visszajelzésen sem, így az autó még inkább „érzéketlennek” hat.
Mindezek ellenére van benne egyfajta játékosság, ha lendületet tartva haladsz vele kanyargós utakon. A karosszériadőlés meglehetősen jelentős, ami segít érzékelni, mikor éred el a Linglong abroncsok – amúgy alacsony – tapadási határát. Ilyenkor a Dacia viszonylag semlegesen viselkedik, mivel a menetstabilizáló rendszer elég határozottan közbelép.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük