Velük már nyolcra emelkedett az idei hegymászószezonban meg/alt alpinisták száma.
Forrás: MSN / FB / MHZA
Ez is érdekelhet:
A Kia finomította a lengéscsillapítókat, hogy orvosolja az eredeti EV6 enyhén rángatózó futóművét, de a változtatások nem mentek elég messzire. Bár az autó egy kicsit engedékenyebb lett, a hátsó része most kissé összehangolatlanul viselkedik, és durván rugózik az egyenetlen felületeken. Olyan riválisok, mint a Renault Scenic és a Ford Capri hasonlóan kemények, de a felfüggesztésük kifinomultabbnak tűnik.
Az úthibák a merev vázon keresztül átjutnak – különösen a GT-Line S kivitelben, amely 20 colos, nagyobb alumínium kerekekkel rendelkezik. Nem mondanám, hogy kellemetlen, de nem tudja megverni a Skoda Enyaqot komfortban.
Az EV6 kormányzása, bár nem olyan könnyű, mint az Ioniq 5 vagy GV60 testvéreinek, kellemesen közvetlen, és lehetővé teszi, hogy pontosan helyezd el az autót, amikor egy szűk falun haladsz vagy egy forgalmas városi utcán navigálsz. Ezt a jó fékpedál-érzékelés is támogatja, mivel a regeneratív fékrendszer jól keveredik a hagyományos mechanikai fékekkel. Különösen ügyes, amikor az előbbit automatikus beállításban hagyják.
A Kia kiváló regeneratív fékrendszere többféle fékerő-szintet kínál, és menet közben a kormány mögötti váltókarokkal is állítható. Van egy úgynevezett i-Pedal egypedálos vezetési mód, amely különösen jó a megállás-újraindulásos forgalomban, mivel elég erős ahhoz, hogy simán megállítsa az autót, és a helyén tartsa, amíg az előtted lévő forgalom el nem tisztul, és el tudsz gyorsítani.