A Blikk munkatársai a csévharaszti iskola tornatermébe látogattak, ahol Gergő ismét edzést tartott. Bár sokan kételkedtek benne, a fiú kitartásának köszönhetően visszatérhetett a focipályára, hogy folytassa álmai követését. Azonban most ismét közbeszólt az élet, és újabb pihenőre kényszerült.
Bár még nem látszik változás, mivel nem használhatja a protézisét, hamarosan újra elkészítik neki. Jelenleg mankóval közlekedik, de továbbra is boldog, és otthon két mankóval focizik a testvéreivel. Az iskolába is jár, és nem veszítette el a kedvét.
VIA Blikk
Ez is érdekelhet:
Bár a lágy hibrid hajtás segít a fogyasztás csökkentésében, a valóságban ez inkább a hatékonyságot javítja. Papíron 6,3-6,9 l/100 km a fogyasztás, de nekem városban 8 literre jött ki, autópályán 7 liter, míg országúton 6 liter körül alakult.
Az Evoque vezetési élménye inkább a kényelemre épít, semmint a 204 lóerőre. A kormányzás rendkívül könnyed, a futómű pedig kényelmesen, puhán van hangolva, ami különösen a rossz minőségű utakon érződik. A kilencsebességes automata váltó is simán végzi a dolgát, bár gyorsításkor kicsit lassú. Összességében olyan, mint amilyet elvárnánk egy prémium SUV-tól: kényelmes, könnyed, és finoman reagál minden helyzetre.