Kulcsár Edina közel 100 kilóra hízott

„Gyorsan el is kezdtem fogyni, igazából már novemberre szembetűnő volt a változás. Még októberben csináltam pár előtte fo/ót, hogy legyen egy összehasonlítási alap: honnan hova jutottam el.

Forrás: MSN / FB / BPW

Ez is érdekelhet:

Két felszereltségi szint létezik: Icon és Design, előbbi rövid és hosszú kivitelben is elérhető, de a mai új autókhoz képest meglehetősen alapfelszereltséggel. A Design változat alumínium kerekekkel és néhány prémiumabb anyaggal rendelkezik belső térben, bár csak a rövid, ötüléses kivitelben érhető el.

Ha a Proace City Verso ismerősen néz ki, az nem véletlen, mivel több más, furgon alapú MPV-hez is kapcsolódik. 2024 végén frissítették, hogy olyan megjelenést kapjon, amely hasonlít más modellekhez, mint a Toyota C-HR és a Toyota bZ4x, de a fő karosszéria és futómű a Stellantis csoport modelljeivel közös, mint például a Citroën Berlingo, Peugeot Rifter és Vauxhall Combo Life. A különbségek minimálisak, jórészt a felszereltségi szintek és a kivitelezés fajtái különböznek.

Bár nincs dízel változata a Proace City Verso-nak, nem mondhatjuk, hogy ez nagy veszteség, mert az elektromos változat vezetési élménye egész jó, és számos hátrányt kiküszöböl, amelyeket a belső égésű erőforrás hoz magával. A Stellantis csoport frissítette az erőátvitelt a kisebb modelljeihez, de a furgonok és furgon alapú MPV-k megőrizték a régi rendszert. Ez egy 50 kWh kapacitású akkumulátorral és egyetlen villanymotorral rendelkezik, amely 134 lóerőt és 270 Nm nyomatékot biztosít, és az első kerekeket hajtja.

A Proace City Verso rendelkezik egy vezetési mód választóval, amely az Eco, Normal és Power módok között kapcsolgatható, és csak a Power mód kínálja a teljes teljesítményt. A Normal módban, amely alapértelmezett beállítás, amikor elindítod az autót, a teljesítmény 108 lóerőre és 210 Nm nyomatékra van korlátozva. Az Eco mód még tovább csökkenti ezt 81 lóerőre és 180 Nm-re, miközben a legnagyobb sebességet és a klímaberendezést is limitálja. Mindkét módban elérheted a teljesítményt, ha a gázpedált egy lépésnyi kickdown-stílusú határon túl nyomod.

A valóságban a Normal mód tökéletesen megfelel a legtöbb igénynek, míg az Eco mód lomhának tűnik, ami arra kényszerít, hogy keményebben gyorsíts, hogy kompenzáld a csökkentett teljesítményt.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük