Népharag zúdult a Kincsvadászokra!

A nézők egyik legnagyobb sérelme az információ hiánya. „TV2, nem gondolják, hogy illene megmondani, ha csak ismétlés lesz?” – kérdezte egy kommentelő, aki szintén nem kertelt. Szerinte a minimum lenne, hogy egy csatorna tájékoztatja a nézőit arról, mire is ülnek le este. Ehelyett azonban néma csend van, és a rajongók tehetetlenül nézik, hogyan csorbul a kedvenc műsoruk hitelessége. A düh pedig csak fokozódik – ha a TV2 nem lép, könnyen lehet, hogy nézőket veszít.

VIA story

Ez is érdekelhet:

A Kia Optima kétféle motorváltozattal érhető el: egy 1,7 literes CRDi dízelmotorral és egy PHEV plug-in hibriddel. A dízelváltozat a legtöbb vásárló számára ideális választás lehet, de ha kifejezetten alacsony fenntartási költségeket keresel, és rendszeresen hozzáférsz töltőponthoz, akkor a hibrid is jó alternatíva lehet.
A dízelmotoros Optima takarékos modell, az átlagos fogyasztása 4,2 l/100 km (67,3 mpg), szén-dioxid-kibocsátása pedig mindössze 110 g/km. A Kia szerint ez 14 százalékos javulás az előző, ráncfelvarrás előtti modellhez képest. Ezek a mutatók nemcsak a környezetet kímélik, hanem alacsony adóterheket is jelentenek mind magán-, mind céges autóhasználók számára.

Ugyanakkor, ha újabb riválisokkal vetjük össze – például a Mazda 3 Fastbackkel vagy az Audi A3 szedánnal –, akkor az Optima némileg lemarad. Hasonlóképpen, a Ford Mondeo és a Skoda Superb is jóval szélesebb motorválasztékot kínálnak, és leginkább takarékos változataik akár 3,5 l/100 km-es (közel 80 mpg) fogyasztást is elérhetnek. Ez azonban csak akkor jelent tényleges megtakarítást, ha évente nagy futásteljesítményt teljesítesz, különben az Optima kedvezőbb vételára előnyt jelent.
Az automata váltó választása valamelyest növeli a fenntartási költségeket, de már közel sem annyira, mint a korábbi automata váltós modellek esetében. Az új duplakuplungos váltóval szerelt Optima 4,4 l/100 km-es átlagfogyasztást és 116 g/km CO₂-kibocsátást tud felmutatni. Ugyanakkor ez csak a magasabb felszereltségű változatokhoz érhető el, és nem olcsó opció.
Kétség sem fér hozzá, hogy a Kia Optima külső megjelenése figyelemfelkeltő. A modell kiemelkedik a tömegből a Kia merész formatervezési irányvonalának köszönhetően; hosszú, széles és alacsony építésű, így sportos megjelenést sugall. Elöl a Kia jellegzetes hűtőrácsa, LED-es nappali menetfények, hátul pedig a Ford Mondeóra emlékeztető nagy LED-es hátsó lámpák emelik ki a megjelenést. Az oldalablakok kicsik, az autó oldalnézetből szinte kupészerű hatást kelt.
Az utastér dizájnja már nem ennyire izgalmas. Az új belső tér formavilága letisztultabb, mint az előző generáció ferde műszerfala, de nem különösebben inspiráló – ugyanakkor semmi sem zavaró. Ami viszont fontosabb: a belső tér masszívnak és jól összeszereltnek érződik, az anyaghasználat pedig rendben van.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük