Azoknak, akiknek kevésbé könnyű, vagy kevésbé szerencsések, vagy olyan családoknak, ahol egy szülő van. Ahol nincsen anyukája a gyerekeknek, vagy nincsen apukája a gyerekeknek, hogy nekik is egyszerűbb legyen.”
Forrás: MSN / FB /BPW
Ez is érdekelhet:
Abarth tavaly ünnepelte 75. évfordulóját, és talán soha nem volt olyan kulcsfontosságú változás a márka történetében, mint amit most átél. A benzines Abarth 595 és 695 modellek nyugdíjazása után az olasz gyártó teljesen elektromos irányba lépett. 2023-ban bemutatta a 500e változatát, most pedig a legújabb modelljével, az Abarth 600e-vel is próbálkozott, amely a cég eddigi legnagyobb teljesítményű utcai autója.
A Fiat 600e alapjaira épülő Abarth 600e ugyanazon e-CMP2 platformot használja, mint más kis elektromos autók, például az Alfa Romeo Junior, Jeep Avenger, Peugeot E-2008 és Vauxhall Mokka Electric. Azonban az Abarth annyira finomhangolta az architektúrát, hogy az új ‘Perfo-eCMP’ nevet kapta.
A feltűnő karosszéria mellett a legnagyobb különbség az Abarth és a Fiat 600e között a teljesítmény. Az új elektromos motor – amelyet az Alfa Romeo Junior Veloce is használ – a széria Abarth 600e-ben 235 lóerőt, míg a limitált szériás 600e Scorpionissima változatban 276 lóerőt és 345 Nm nyomatékot kínál. Mindkét modell egy 54 kWh-s akkumulátorral rendelkezik, amely akár 332 km-es hatótávolságot is lehetővé tesz.
A nagyobb teljesítmény hatékony felhasználása érdekében az Abarth Torsen mechanikai önzáró differenciálművet kapott, amely hasonló az Alfa Romeo Junior Veloce rendszeréhez, de itt még agresszívebb. Az új fékrendszer jobb kopásállóságot és hőeloszlást biztosít, emellett a hűtés is folyadékhűtéssel történik, a kerekeket pedig Michelin Pilot Sport EV gumik borítják. A felfüggesztés és az anti-roll barok is merevebbek lettek, míg az autó nyomtávját elöl 30 mm-rel, hátul pedig 25 mm-rel szélesítették.