Vajna Tímea megmutatta ritkán látott férjét!

Nem is lehetne boldogabb Palácsik-Ráthonyi Tímea, hiszen hamarosan egyszerre két ki/b/bát nevelhet. A várandós modell kislánya július közepén érkezik, míg a kisfia év elején született.

Forrás: MSN / FB / IG / EZT

Ez is érdekelhet:

Az EX alapmodell kivételével szinte minden változat rendelkezik tolatókamerával, ám annak látószöge szinte közvetlenül az útpadkára irányul. Ez ideális nézet vontatmány csatlakoztatásakor, illetve ha a hátsó lökhárító környékén lévő járdaszegélyeket vagy akadályokat kell látni, viszont nehéz vele az úton érkező, közeledő járműveket észrevenni.

A Musso nem a legnagyobb pick-up a piacon: a standard tengelytávú modell hossza 5 095 mm, míg a Ford Ranger ebből a szempontból jóval nagyobb, 5 370 mm, vagyis 275 mm-rel hosszabb az orrtól a farig. Ez a méretkülönbség a plató maximális hosszában is megmutatkozik, a KGM 1 300 mm-es terhelési hosszúsága nem éri el a Ford 1 564 mm-ét.

A hosszú tengelytávú Musso 5 450 mm hosszú, ami a maximális platóhosszat 1 610 mm-re növeli. A Ford viszont mindkét Musso változatnál szélesebb, és így nagyobb rakteret és utasteret kínál.

Korábbi Musso példányok egy elég zajos, 178 lóerős, 2,2 literes dízelmotorral érkeztek, de szerencsére ezt egy új, sokkal simább 2,2 literes motor váltotta fel, amely 203 lóerőt és 400 Nm nyomatékot (vagy 441 Nm-t az automata váltós modelleknél) produkál.

Bár a Musso nem gyors, a teljesítménye bőven elegendő egy ilyen típusú járműhöz. A nyomaték alacsony fordulatszámon jelentkezik, ami jól jön terepezésnél. A motor hangja érdes, és hajlamos zörgésre, ha megnyomod. A hatfokozatú automata váltó hajlamos hirtelen visszakapcsolni, amikor gyorsítani próbálsz, de egyébként a váltások simák.

Kevésbé meggyőző a kormányzás, ami nagyon könnyű, de kevés visszajelzést ad, így nehéz pontosan irányítani és kanyarodni vele. A fékek meglepően jók, ám lassításkor a teherautó kissé billegni kezd, ami nem éppen bizalomgerjesztő érzés.

A vezetési élmény legrosszabb része azonban a Musso hihetetlenül kemény, pattogós futóműve, amely minden egyes úthibát és repedést éreztet veled. Még sima úton is nyugtalanul mozog. Értjük, hogy a Musso futóművének bírnia kell a platón szállított nehéz terheket, de a Ford Ranger ezt úgy tudja megoldani, hogy üresen is kényelmes marad.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük