Özönvíz: kiadták a riasztásokat!

Sok helyen homokot és zsákokat is előkészítettek, de nem annyira áradástól, mint inkább a belvíztől tartanak! Egyesek szerint soha nem látott árvíz jön felénk!

Forrás: MSN / FB / BPW / EZT

Ez is érdekelhet:

A motorok alapvetően a korábbi generációból származnak, 1,5 TSI és eTSI (mild-hybrid) 148 lóerős belépő szintű változatokkal, míg a csúcsmodellnél marad a 2,0 literes négyhengeres turbó egység. Az estate modell – Sports Tourer – a dögös 328 lóerős motorral és 4Drive összkerékhajtással rendelkezik, amely nemrégiben az S3-ba és a Golf R-be is bekerült. A frontkerék-hajtású hatchback marad a 296 lóerős változattal ugyanabból az egységből.

Az igazság az, hogy a Leon 300 2.0 TSI ma már egy kicsit lemaradt a sportos kompakt versenyből. Ez nem a legszebb hangú verziója az EA888 motornak, inkább egy lapos morajlás a legtöbb, amit valaha is hallani lehet tőle. Bár dinamikusan jól teljesít, nem igazán nyújt semmi különöset.

Ezért gondoljuk, hogy az új 1.5 eHybrid lehet a Cupra Leon, amire érdemes figyelni. Annak ellenére, hogy 212 kg-mal nehezebb, mint a 296 lóerős TSI, ugyanolyan jól kormányozható és kezelhető, mint a sima benzines modell. Ha van valami előnye, akkor az, hogy egy kicsit kényelmesebben is rugózik, mivel nem kell az 19 colos nagyobb könnyűfém kerekek nem rugózott tömegét felfüggesztenie.

Ami pedig meglepő, hogy meglehetősen fürge teljesítményt nyújt, ami 1,4 másodperccel marad el a 2,0 literes változat 0-62 mph idejétől a papíron. Az elektromos motorja folyamatosan biztosít 330Nm nyomatékot, és egy rendszerszintű maximális 400Nm-et, amely széles tartományban, 850-4750 rpm között érhető el. Ennek köszönhetően a Leon eHybrid sosem érzi úgy, hogy hiányzik belőle a teljesítmény; mindez pedig segítette a megerősödött 268 lóerőre való növekedés a faceliftelt modellen, szemben a korábbi 242 lóerővel.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük