Mindenki spájzoljon be!

Az elmúlt hónapokban több európai országot is súlyos áramszünet rázott meg, Portugáliában és Spanyolországban egy napra szinte a teljes áramellátás leállt.

Forrás: MSN / FB / BPW

Ez is érdekelhet:

A 2,335 kg-os saját tömeg sok a motornak, és a Land Cruiser 0-100 km/h-s gyorsulása 10,9 másodperc, ami lemarad a hasonló árkategóriájú Land Rover Defender és Ineos Grenadier modellektől, mivel azok erősebb, hathengeres motorokkal rendelkeznek.

A hajtást egy nyolcfokozatú automata váltó továbbítja egy állandó összkerékhajtású rendszerhez, magas és alacsony tartományú fokozatokkal. A középső Torsen differenciálmű kezeli a teljesítmény elosztását, míg az elektronikus hátsó differenciálzár segít a tapadás növelésében, ha a kerekek nem találnak elég gripet. Emellett a leválasztható stabilizátor is ott van, hogy segítse a terepen való közlekedést. Az elektronikus asszisztencia olyan funkciókat kínál, mint a domboldali elindulást és lejtmeneti segítséget, a mászó üzemmódot, amely fenntart egy beállított sebességet, hogy a vezető a kormányzásra koncentrálhasson, valamint a Multi Terrain módot, amely a jármű elektronikai rendszereit különböző terepi körülményekhez igazítja.

Nem lehet elrejteni, hogy ezt az off-road autót kifejezetten terepviszonyokhoz tervezték. A kormányzás lassú áttétellel rendelkezik, és még a kisebb, 18 colos kerekekkel is van egy kis pattogás az úton alacsony sebességnél, amit nem tud teljesen elszigetelni. Ezt például nem éreznéd egy Land Rover Defenderben, amely opcionális légrugókkal van felszerelve, és még nagyobb sebességnél is, ahol a Toyota jelentősen javul. Azonban nem tudja elérni a Defender szinte luxusautós szintű utas kényelmét.

A Toyota Land Cruiser, amely kevesebb mint öt méter hosszú, elég nagy autó a városi közlekedéshez. Azonban a viszonylag könnyű kormányzás és a panoráma 360 fokos kamerarendszer segítenek pontosan elhelyezni, míg a magas vezetési pozíció tiszta kilátást ad a környezetre. Az alacsony sebességnél a felfüggesztés elég kemény, míg a dízelmotor nem a legélvezetesebben szól, amikor a városban gyorsítasz.

A felfüggesztés egyre simábbá válik, minél gyorsabban haladsz, miközben a motor egy halk búgásra vált, ahogy az sebességváltó gyorsan váltja a fokozatokat. A Toyota hozzáadott Sport és Eco vezetési módokat, és az előbbi kiválasztásával a hajtáslánc válaszai élesednek, és meglepően élettelivé teszik az autót a méretéhez és súlyához képest.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük