Egy legendától búcsúzunk!

Gálvölgyi János azonban egész pontosan még nem erősítettem meg, hogy soha többet nem áll színpadra (csak rajongói feltételezés!), viszont azt elmondta ekkorra várja az elkerülhetetlen véget! A színházban létezik a nyári szünet amikor is az előadások szünetelnek és nem kerül műsorra semmi, a színészek kipihenhetik az egész éves fáradalmakat. Nah ekkor nem érdemes – mondta viccesen!

Forrás: MSN / FB / TTOK / BPW

Ez is érdekelhet:

Jelenleg az Egyesült Királyságban csak a plug-in hibrid változat érhető el a Priusból. Ez egy 150 lóerős, 2,0 literes benzinmotort párosít egy 161 lóerős elektromotorral; a Toyota összteljesítményként 220 lóerőt ad meg. Ez egészen egészséges adat, különösen az előző, kissé lomha Priusszal összehasonlítva.

A Prius Plug-in 0-ról 62 mérföld/órára (0-100 km/h) mindössze 6,8 másodperc alatt gyorsul, ami meglepően fürge egy Prius márkajelzésű autótól, de ez egyáltalán nem kifogásolható. A kiváló teljesítmény abból adódik, hogy az elektromotor és a benzinmotor ereje zökkenőmentesen keveredik.

Az autó CVT váltót használ, amely általában nem a vezetési élmény barátja. Azonban a szoftver jelentősen fejlődött, így az új Priusszal kellemesebb használni, nem pedig frusztráló. Amikor szükség van rá, azonnal adja a teljesítményt, de nem emeli meg a motor fordulatszámát idegesítő zümmögő hangra, mint a régebbi modellekben. Ennek köszönhetően sokkal természetesebb érzést nyújt, miközben megőrzi a jó hatékonyságot és teljesítményt.

A Toyota Prius Plug-in üzemanyag-hatékonysági mutatói lenyűgözőek. Ennek ellenére valószínűleg nem fogsz közel kerülni a hivatalos, 564,9 mpg-s értékhez, de még így is jobb fogyasztást érhetsz el, mint egy hagyományos benzines vagy dízel autóval – mi például 80 mpg fölötti értéket mértünk akkor is, amikor az autó akkumulátora lemerült.

Ez jobb, mint bármelyik másik plug-in hibrid (PHEV), amit eddig kipróbáltunk teljesen lemerült akkumulátorral, és jól mutatja a Toyota szakértelmét a hatékony hibrid hajtásláncok fejlesztésében. Ha minden nap töltesz és az elektromos hajtást használod az ingázáshoz, még jobb eredményeket érhetsz el. Van egy „Predictive Efficient Drive” nevű rendszer is, amely megtanulja a munkába vezető utadat, és optimalizálja a hajtásláncot a legjobb fogyasztás érdekében.

A regeneratív fékrendszer segít visszatölteni az akkumulátort, amikor nem vagy csatlakoztatva töltőhöz, és három üzemmódot kínál – gyengéd, közepes és erős. Bár nem teszi lehetővé az egypedálos vezetést, a „erős” mód akár 80 százalékos lassulást is biztosít.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük