Limit a Palack automatáknál! Csak ennyit vesznek vissza!

Egyre több üzlet csatlakozik a REpont-hálózathoz – már nemcsak a kötelező, 400 négyzetméter feletti boltokban, hanem kisebb egységekben is megjelennek ezek a gépek. Bár lehetőség van arra is, hogy a visszajáró összeget közvetlenül bankszámlára utaltassuk, az emberek zöme továbbra is azonnali utalványos jóváírást kér – elsősorban egyszerűsége miatt. A rendszer tehát bővül, fejlődik, de alkalmazkodni kell az új szabályokhoz is – ha nem is az újrahasznosítás szándékán, de a napi rutinokon biztosan változtatni kell.

VIA mindmegette

Ez is érdekelhet:

Az Expression+ szintű autók is jól felszereltek, de érdemes a Dynamique TomTom verziót választani, mivel az színvonalas alapfelszereltséggel rendelkezik. Azonban mivel az ár már a kisautók kategóriájába nyúlik, érdemes átgondolni, hogy valóban egy kis kombira van-e szükségünk.
A belső tér, formatervezés és technológia szempontjából a Renault Clio Sport Tourer az elegáns ötajtós Clio alapjaira épül, és a kombivá alakítás sem rontott az összképen. A hosszabbítás teljes egészében a hátsó tengely mögé került, a hátsó ablakok és a tetősínek különböztetik meg a kombi verziót. Hátul a csomagtérajtó dőlésszöge hasonló az ötajtós változathoz, és a lökhárító közepéig nyílik. A belső tér azonos az ötajtós modellével: az alapváltozatokban sok a kemény műanyag, míg a magasabb felszereltségű modellek igényesebb kidolgozást kínálnak.

A praktikusság, kényelem és csomagtér terén a Clio Sport Tourer nagyobb teret kínál, mint az ötajtós Clio, de nem ez a legtágasabb modell a kis kombik között. Ezt a címet a Skoda Fabia Estate birtokolja, amely 505, illetve 1 485 literes maximális raktérrel rendelkezik, szemben a Clio 439, illetve 1 277 literével. A Clio hátsó ülései teljesen síkba dönthetők 60/40 arányban, és alacsony, egyenes rakodóperem segíti a bepakolást. Az utastér mérete azonos az ötajtós változattal, így négy fő kényelmesen elfér benne, de ötödik utasként már kissé szűkös lehet.

A megbízhatóság és biztonság tekintetében a Renault nem a legjobb hírű, de igyekszik javítani ezen. A Clio már egy ideje piacon van, így az esetleges hibák nagy részét már kijavították. További megnyugtatásként a Renault 4+ csomagot kínál, amely négy év garanciát, szervizelést és út menti segélyszolgálatot tartalmaz. A biztonság a Clio egyik erőssége, mivel az ötajtós modell elnyerte az Euro NCAP ötcsillagos minősítését. Viszont a menetstabilizáló rendszer csak a GT Line csúcsváltozatban alapfelszereltség.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük