Ennyit kapott Kulcsár Edina a válás után

Mindenki azt gondolta, hogy Kulcsár Edina profitált ebből a legtöbbet, azonban ez koránt sincs így. Ám ez nem igaz, ugyanis a válás körüli felhajtás miatt Kulcsár Edina rengeteg munkát lemondott, ami miatt sok pénztől esett el, így határozottan rosszul viselte ez az időszak, ugyanis a lelki veszteség mellett anyagi kár is érte. Valamit Csuti 4x felkapottabb lett mint azelőtt volt ez éves szinten több mint 10 millió-t jelent neki!

Forrás: MSN / FB / BPW

Ez is érdekelhet:

A Single Cab és Extended Cab karosszéria-változatok elérhetősége előnyt ad az Isuzu D-Maxnak a pickup riválisokkal szemben, különösen azért, mert ezek a változatok nem lesznek érintettek az 2025 áprilisi BiK változásokkal – továbbra is kereskedelmi járműként számítanak majd az új szabályozás után. Az egyetlen figyelmeztetés a Single Cab modellel kapcsolatban, hogy 20 mm-rel alacsonyabban ül, mint az Extended és Double Cab változatok, így nem a szélsőséges off-road használatra van optimalizálva.

A Single Cab 2,290 mm hosszú rakodóterülettel rendelkezik, és maximum 1,205 kg hasznos terhet képes szállítani 4WD kivitelben (a 2WD változat 1,190 kg-ot képes elbírni). Ezt követi az Extended Cab, amelynek rakodótere 1,785 mm hosszú és 1,140 kg a maximális teherbírása, míg a Double Cab 1,520 mm hosszú ágyat és 1,110 kg-ig terjedő hasznos teherbírást kínál, a felszereltségtől függően. Minden változat képes több mint egy tonnát szállítani a hátuljában.

A 1,9 literes turbódízel motor nyomatéka elmarad a versenytársaktól, így ha a D-Maxot nehéz terhek szállítására vagy vontatásra használod, akkor érdemes kicsit jobban megdolgoztatni a motort. A start-stop rendszer segít megtakarítani a dízelt álló helyzetben, de összességében az üzemanyag-fogyasztás nem igazán versenyképes a riválisokkal.

A hatfokozatú manuális váltóval rendelkező alap D-Max Single Cab 2WD 33,6 mpg üzemanyagfogyasztást biztosít, és 220 g/km CO2-kibocsátással rendelkezik, míg a négykerék-hajtás hozzáadása enyhén csökkenti ezeket az értékeket. Ha magasabb felszereltségű modellre váltasz automata váltóval, akkor az üzemanyag-fogyasztás 31,4 mpg-ra, a CO2-kibocsátás pedig 235 g/km-ra csökken. Ez jelenleg rendben van, de amikor a dupla kabinos pickupok 2025 áprilisától az emisszió alapú céges járműadó (Benefit-in-Kind) hatálya alá esnek, az adóköltségek jelentősen megnövekednek a jelenlegi, egységes kereskedelmi jármű BiK díjakhoz képest.

A D-Maxban az egyetlen motorválasztás a 162 lóerős, 1,9 literes, négyhengeres turbódízel, amelyhez hatfokozatú manuális vagy automatikus sebességváltó is választható. Mi inkább az utóbbit ajánljuk, mivel a manuális váltó bizonytalan kapcsolási művelete nem túl kellemes.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük