Ez még csak kezdeményezés! TOVÁBBRA IS ZAVARTALANUL LEHET VISSZAVINNI A FLAKONOKAT! Az automatákat a MOHU biztosítja, azonban mindennapi karbantartásuk, tisztításuk, valamint a megtelt tárolók cseréje és a környezetük rendben tartása a REpont-üzemeltető boltok felelőssége. Neked mi a véleményed? Szerintünk ez nem oldaná meg a problémát! Hiszen több berendezésre lenne inkább szükség!
Forrás: MSN / FB / TTOK
Ez is érdekelhet:
A Citroën C4-ben való mozgás közben azonnal észrevehető, hogy a csodálatosan kényelmes ülések és az alapfelszereltségként kínált „hidraulikus párnák” (ami gyakorlatilag ütközőcsillapítók) rendkívül hatékonyak a legtöbb gödör és úthiba kiszűrésében. A Citroën különösen büszkélkedik a C4 által nyújtott kényelemmel, és ez főként az úttartásban érződik.
A Hybrid 136 (amelyet az utolsó hónapokban vezettek be a modellfrissítés előtt) egy 1,2 literes, háromhengeres benzines motort és egy hatfokozatú, dupla kuplungos automata váltót tartalmaz, beépített elektromos motorral, amely további 28 lóerőt és 55 Nm nyomatékot biztosít. Van egy Hybrid 100 típus is, amely ugyanazzal az elrendezéssel rendelkezik, mint a Hybrid 136, de 99 lóerőt ad le a 134 helyett. Az alacsonyabb teljesítményű modell természetesen lassabb 60 mph-ra (2,7 másodperccel).
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy szeretnénk, ha több interakciót kapnánk az elektromos oldaltól a Hybrid 136 rendszerében, mert bár a PureTech háromhengeres egy képes motor, amely jól szolgálja sok Stellantis terméket, az e-C4 teljesen lenyűgözi finomságával. A C4 ride quality fókuszával, az időnkénti motorrángás ellentmond ennek a célnak.
Azt is gondoltuk, hogy a frissítés előtti C4 jobb volt, amikor a hatfokozatú manuális váltóval párosították (amit a frissítésnél eltávolítottak), mint a nyolcfokozatú automata váltóval, és az automata váltós Hybrid 136 is csalódást okoz a váltó miatt. Itt egy hatfokozatú váltó van, ami simán működik a sebességváltások között, de lassú a visszaváltás, amikor szükség van rá. Ez nem javul a kormánykeréken lévő váltófülekkel sem, mert a C4 gyakran figyelmen kívül hagyja a parancsokat.