Feladta a harcot a NOX frontembere!

A zenekar menedzsmentje – az orvosi véleményekkel egyeztetve – úgy döntött, hogy Tamás egész évben nem tér vissza a koncertekre. Erre az évre feladta a harcot, de visszatér! A művész maga is megszólalt betegségéről, és elismerte, hogy sokáig hajszolta magát, figyelmen kívül hagyva a teste jelzéseit. „Régen két végén égettem a gyertyát, amit már nagyon bánok” – írta közösségi oldalán. A márciusi fellépés kimaradása számára is fájó pont volt, mégis úgy fogalmazott: „Lélekben ott voltam, és hálás vagyok a szeretetért, amit kaptam. A harc, amit ma vívsz, az az erő, amire holnap szükséged lesz.”
A NOX alapítójával idén már biztosan nem találkozhatnak, orvosai szerint ugyanis a sztrók utáni első év rettentően kockázatos!

VIA Tények

Ez is érdekelhet:

A Renault Megane Coupé egy stílusos, kényelmes és jól felszerelt háromajtós modell, amely a nagy sikert aratott Renaultsport hot hatch-ek világából merít ihletet. Megjelenése jelentősen eltér az ötajtós, szerényebb külsejű változattól, a hátranyúló, lendületes formavilág pedig az autó egyik fő vonzereje. A Renault korábban kritikákat kapott autóinak összeszerelési minősége miatt, de a Driver Power felmérésben résztvevők szerint ezen a téren javulás tapasztalható. Az egész modellpalettára jellemző a versenyképes árképzés, és a Megane jó vezethetőséget kínál. A hátsó ülések ugyan kevésbé tágasak, mint a Volkswagen Scirocco esetében, de még az alapváltozatok is jól felszereltek. Kiemelendő az alacsony fogyasztású 1.5 dCi 90 lóerős dízelmotor, valamint a csúcsmodell, a Renaultsport Megane 265.

Vezethetőség és motorok szempontjából a Renault Megane összességében megbízható vezetési élményt nyújt. Kormányzása könnyű, de pontos, a futómű pedig kényelmes. Nem annyira élvezetes vezetni, mint például a Subaru BRZ-t, és nem is olyan kifinomult, mint a VW Scirocco, de hosszú utakra nagyon is alkalmas, amit főként a csendes utastérnek és a simán működő, erős dízelmotoroknak köszönhet. A kínálat csúcsán álló 2.0 literes, turbós TCe 180 GT szórakoztató vezetési élményt kínál, ám a legjobb választás az 1.6 dCi 130 lóerős dízel, amely kiváló nyomatékkal és kedvező fogyasztással rendelkezik. A fogyasztás, CO2-kibocsátás és fenntartási költségek terén a Renault Megane modellek általában gazdaságosnak számítanak, ami nagyrészt a motorválaszték lecsökkentésének köszönhető. Az 1.6 literes benzinmotor 109 lóerős teljesítményt nyújt, 5,8 literes átlagfogyasztással. Emellett elérhető egy turbós 1.2 literes benzinmotor is, 114 lóerővel, 4,4 literes fogyasztással és csupán 119 g/km CO2-kibocsátással. A kínálat csúcsán egy 2.0 literes dízelmotor található 163 lóerővel és 5,6 literes fogyasztással. A dízelek között szerepel még az 1.5-ös 109 lóerős változat 3,5 literes fogyasztással (80,7 mpg), valamint egy 1.6-os 128 lóerővel. A Renault 4+ utógondozási csomagja – amely szervizelést, garanciát, útmenti segélyszolgálatot és finanszírozást tartalmaz – rendkívül vonzóvá teszi a Megane-t, mivel az egyik legolcsóbban fenntartható kupé a piacon.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük