Pácban a pedagógus!

A szülőknek csak az tűnt fel, hogy váratlanul eltűnt az óvónő, amin hirtelen megdöbbentek, hiszen alapvetően mindenki szerette őt. Aztán természetesen elárulták az okát.

Forrás: MSN / FB / BPW

Ez is érdekelhet:

A Kia Niro ismételten remekül teljesít a praktikum terén, és el lehet felejteni azt a feltételezést, hogy az belső égésű és tisztán elektromos hajtásláncok kombinációja miatt kompromisszumokat kellene kötnie. A hagyományos hibrid modell erős versenyző egy zsúfolt piacon, míg a plug-in hibrid az elektromos hajtás rugalmasságát kínálja, ami egyszerre lenyűgöző és hatékony. A csúcskategóriás Niro EV nem büszkélkedhet világrekordot döntő hatótávval, viszont sokoldalúsága, kényelme és kiváló fedélzeti technológiája családok és üzleti felhasználók számára egyaránt vonzó.

A Niro egész palettáján kiváló a belső tér, az infotainment rendszer elsőrangú, és az alacsony üzemeltetési költségek különösen vonzóvá teszik. Ugyanakkor, akárcsak az előző modell, a Niro vezetési élménye nem különösebben izgalmas, és a belső anyagok minősége sem mindig éri el a legmagasabb szintet. Ettől eltekintve azonban a Niro (bármelyik változatban) erős jelölt számos szegmensben, és jelenleg az egyik legjobb kis SUV a piacon.

Ahogy az előző modell esetében, a Niro hibrid is egy 1,6 literes GDi (közvetlen benzinbefecskendezéses) benzines motort használ, amelyhez egy kis akkumulátorról táplált elektromotor társul, és ezek együtt hajtják az első kerekeket (ahogy az összes Niro-t). Ugyanez a benzines motor található a plug-in hibrid változatban is, de ott egy erősebb elektromotorral és nagyobb akkumulátorral van párosítva, így tisztán elektromos üzemmódban akár 40 mérföld (kb. 64 km) hatótávot is elérhet. Mindkét hibrid modell hatfokozatú duplakuplungos automata váltóval érkezik.

A Niro EV 64,8 kWh-s akkumulátora alig nagyobb, mint a régi e-Niro-é, és a 201 lóerős teljesítmény is megegyezik. Ugyanakkor a hatótáv 5 mérfölddel nőtt, így most 285 mérföld (kb. 458 km), a töltési idő pedig 10-ről 80%-ra 45 perc, ami 9 perccel gyorsabb a korábbi modellhez képest.

A Niro felszereltségi szintjei nagyon egyszerűek: az alapmodell az ‘2’, ezt követi a középkategóriás ‘3’, majd a csúcsváltozat ‘4’. Minden modell fel van szerelve könnyűfém keréktárcsákkal, LED-es nappali menetfényekkel, digitális műszeregységgel, Apple CarPlay és Android Auto támogatással, tolatókamerával, hátsó parkolószenzorokkal és intelligens adaptív tempomattal, valamint további biztonsági funkciókkal. A digitális műszeregység és a központi érintőképernyő mérete a felszereltségi szinttől függően változik, a csúcsváltozatokban két 10,25 hüvelykes kijelző található.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük