Élelmiszer-utalványt kapnak a nyugdíjasok

Arról nem szólt a bejelentés, hogy ezt az utalványt az eredeti tervek szerint csak zöldség, gyümölcs és tej vásárlására lehet-e beváltani. A megfogalmazás azonban arra utal, hogy bármilyen élelmiszerre. Csupán csak annyit kell tenned érte hogy megkapd: Légy nyugdíjas!

Forrás: MSN / FB / BPW

Ez is érdekelhet:

Az Austral könnyű kormánymozdulatával kevésbé probléma az egyenes autópályán. Ami viszont gondot jelent, az a kifejezett susogó zaj az ajtótükrök körül 80 km/órától (50 mph), amely 110 km/óránál (70 mph) jelentősen rontja a zajszigetelést. Amikor egymás mellett teszteltük az Austral és a Hyundai Tucson modelleket, az Austral jóval kevésbé volt kifinomult ilyen sebességnél.

Ilyen sebességnél a futómű, akár a belépő szintű Techno 19 colos kerekekkel, akár a középkategóriás Techno Esprit Alpine vagy annál magasabb felszereltséggel 20 colos kerekeken, túl kemény, ideges, és időnként rázós, az útpálya dilatációs illesztései és bordái pedig mindkét tengelyen élesebb reakciókat váltanak ki, mint amilyeneket szeretnénk.

Az Austral alapértelmezés szerint elektromos meghajtással indul el, ezért hihetetlenül sima a haladás megálló- és induló forgalomban. A kocsi gyakran alaphelyzetbe áll EV módba, ami kényelmes, nyugodt haladást eredményez. Amikor pedig beindul a benzinmotor, az visszafogott marad még erős gyorsításnál is, és nem olyan zajos vagy zümmögő, mint például a Nissan Qashqai e-Power vagy a Toyota RAV4.

Azonban ha nagyobb gyorsítást kérsz, és a motornak be kell kapcsolódnia, akkor jól észrevehető késlekedés tapasztalható, amíg a rendszer eldönti, hogyan használja leghatékonyabban a két erőforrást. Ez a teljesítmény-kiesés meglepetésként érhet, ha gyors gyorsításra van szükséged például a forgalomban való előzéshez vagy nyílás kihasználásához.

Miután a rendszer kiismerte magát, a teljesítmény tisztességes, a 0-62 mph gyorsulás 8,4 másodperc alatt megy végbe. Ez egy kicsit lassabb, mint a Hyundai Tucson Hybrid, amit kétségtelenül az Austral hosszabb váltásai okoznak, amelyek közel sem olyan lendületesek, mint a Tucson sima automata váltójának váltásai.

 

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük