Ahelyett, hogy tovább táplálná a találgatásokat, Mikes Anna inkább egy új kezdeményezéssel jelentkezett. Június elsején elindítja saját családi táncóráját, amely mindenki számára nyitott és ingyenes lesz. A programot szeretettel ajánlja azoknak, akik egy kis örömre vágynak – de sokan úgy érzik, talán neki magának is szüksége van erre a közösségi gyógyulásra. A mozdulatokban, a ritmusban és az együttlétben talán megtalálja azt, amit most a szavak mögé rejt. Hogy mi történt vele valójában, az talán örökre rejtve marad.
VIA FB/Rdit
Ez is érdekelhet:
A megbízhatóság és biztonság terén a 2,3 literes turbómotor már 2006 óta ismert, először a Mazda 6 MPS-ben debütált, így bevált, strapabíró egységnek számít. Az alap Mazda 3 ötcsillagos Euro NCAP törésteszt minősítést kapott, és a 3 MPS változat is ugyanúgy hat légzsákkal, menetstabilizálóval és kipörgésgátlóval van felszerelve. Emellett praktikus holttérfigyelő rendszerrel is ellátták, amely hangjelzéssel figyelmeztet, ha nem vesszük észre a tükörben a közeledő járművet. A Peugeot Bipper Tepee ugyanaz az autó, mint a Citroën Nemo Multispace és a Fiat Qubo. Egy kishaszonjármű alapjaira épül, és a Peugeot Tepee családjának legkisebb tagja, amelybe a Partner és az Expert is beletartozik. Dobozos kialakítása rengeteg helyet kínál, és tolóajtókkal is rendelkezik, ami különösen praktikus. Egyetlen dízelmotor érhető el hozzá, amely a szériatartozékként kínált start-stop rendszernek köszönhetően akár 4,3 literes fogyasztást is produkálhat 100 kilométeren, és mindössze 119 gramm/kilométer a szén-dioxid-kibocsátása. Felszereltség tekintetében azonban nem túl bőkezű az autó.
A motorválaszték egyetlen lehetőségből áll, egy 1,3 literes HDi dízelből, amely 75 lóerőt tud felmutatni. A 0-ról 100 km/órára történő gyorsulás 16,8 másodpercet vesz igénybe, a végsebesség pedig 159 km/óra. Alapfelszereltségként ötsebességes kézi váltót kap az autó, de felárért – nagyjából 800 fontért – automata váltó is elérhető. A motor kissé erőtlen, különösen magasabb sebességnél vagy emelkedőkön, de autópályán viszonylag kényelmesen halad. A futómű meglepően feszes, így egyenetlen útfelületen hajlamos pattogni és rázni, annak ellenére, hogy a kezelhetősége összességében elfogadható.