Kicsit beszélgettünk is Ervinnel a sorozatról, elmondta, hogy már a forgatás előtt két évvel elkezdett készülni a szerepre, nagyon szerette volna, hogy neki adják. Jeleztem, hogy kiváló választás volt, ő is és a többi szereplő is. – Alekosz egyenlőre ennyit árult el!
Forrás: MSN / FB / BPW
Ez is érdekelhet:
Az 1,0 literes, turbós, háromhengeres benzinmotor 112 lóerőt (bhp) és 200 Nm nyomatékot ad le, ami elegendő ahhoz, hogy a Juke 0-62 mph-ra (0-100 km/h) 10,7 másodperc alatt gyorsuljon (automata DCT váltóval 11,8 másodperc), és a végsebessége 112 mph (kb. 180 km/h) legyen. A 1,6 literes hibrid egy kicsit gyorsabb, 141 lóerővel és 205 Nm nyomatékkal, 62 mph-ra 10,1 másodperc alatt gyorsul, bár a végsebessége valamivel alacsonyabb, 103 mph (kb. 166 km/h).
Az alap 1,0 literes benzines motor egész jól mozgatja a Juke-ot, de csak akkor, ha magas fordulaton tartod a motort. Kicsit lomhának érződik, különösen indulásnál, ha nem jól méred fel a fordulatszámot, mert a turbó későn lép működésbe, és elég sok időbe telik, mire megadja azt a lökést, amivel gyorsan be lehet sorolni a forgalomba.
A 141 lóerős hibrid a leggyorsabb Juke változat, és gyorsabbnak bizonyul olyan hibrid riválisoknál, mint a Hyundai Kona vagy a Toyota Yaris Cross. Ugyanakkor a Juke nem adja le olyan simán a teljesítményt, mint ezek a versenytársak. Induláskor majdnem elektromos autó-szerű a gyors reakciója, de ha nyílt úton több teljesítményt kérsz, akkor a Juke hibrid rendszere mintha össze lenne zavarodva. Az első gyorsítás után érzékelhető késés van, amíg a belső égésű motor kissé durván beindul.
A 112 lóerős, 1,0 literes modell károsanyag-kibocsátását és üzemanyag-fogyasztását elsősorban a váltótípus és a kerékméret határozza meg; a Nissan 48,7 mpg-t (kb. 6,1 l/100 km) ad meg a manuális váltós változatra, és 47,1 mpg-t (kb. 6,3 l/100 km) a hétsebességes, duplakuplungos automatára, míg a CO2-kibocsátás 132 g/km-től indul, a manuális verzió a kissé tisztább opció, az automata pedig 138 g/km-t bocsát ki. Ezek a számok nem rosszak, de a Peugeot 2008 és a Skoda Kamiq tisztábbak és takarékosabbak.
E két rivális válasza lehet a Juke benzines hibrid változata, amelynek kombinált fogyasztása 58,9 mpg (kb. 4,8 l/100 km), és károsanyag-kibocsátása 109 g/km. Ez szintén elfogadható érték, de olyan versenytársak, mint a Hyundai Kona hibrid és a Toyota Yaris Cross még alacsonyabb értékeket kínálnak.
Ha céges autósként gondolkodsz a Juke-on, érdemes megnézni testvérmodelljét, a Renault Capturt is. Ebből elérhető egy ultra alacsony kibocsátású plug-in hibrid változat, amely jelentősen csökkentheti a havi Benefit-in-Kind (BIK) cégautó adódat. Emellett ott vannak a teljesen elektromos alternatívák is, mint a Hyundai Kona Electric, Peugeot e-2008 vagy a Vauxhall Mokka Electric, amelyek még több megtakarítást eredményezhetnek.