A szakértők attól tartottak, hogy a gleccser mozgásba lendül, és magával sodorja a fölé gyülemlett anyagot – ez most bekövetkezett.
Forrás: MSN / FB / EZT
Ez is érdekelhet:
Ergonómia szempontjából a bZ4X inkább hagyományosabb, felhasználóbarát műszerfal-elrendezést kínál, szemben például a Hyundai Ioniq 5 vagy a ID.4 futurisztikusabb, érintésérzékeny megoldásaival. Itt több a fizikai gomb és tekerő, ami sok felhasználónak kényelmesebb lehet. Viszont megosztó a kormánykerék alacsonyan elhelyezett pozíciója – ez a megoldás hasonlít a Peugeot i-Cockpit koncepciójához, és hasonlóan kényelmetlennek is érezhető. Érdemes személyesen kipróbálni, hogy neked mennyire válik be, mielőtt döntenél.
Az alapmodell bZ4X Pure egy 8 colos érintőképernyőt kap, míg a Motion és Vision felszereltségek 12,3 colos központi kijelzővel rendelkeznek. A nagyobb képernyő, amelyet teszteltünk is, magasan helyezkedik el a műszerfalon, és jól integrált a középkonzolba.
Ez a kijelző sokkal gyorsabban reagál és modernebb megjelenésű, mint a korábbi Toyota modellek rendszerei – örvendetes előrelépés. Ugyanakkor még mindig van némi késés a menük között való navigálás során, főleg az Ioniq 5 gyorsaságához képest. Az ikonok nagyok és könnyen értelmezhetők, a telefonos kapcsolat (CarPlay/Auto) pedig jól működik. Külön képernyők állnak rendelkezésre a vezetési és energiahasználati adatok megjelenítésére, ráadásul a klímaberendezés külön fizikai vezérlőpanelt kapott, ami megkönnyíti a használatát.