Sokak szerint most jött el a pillanat hogy Karácsonynak távozni kell! Vagyis le kell mondania! Neked mi a véleményed?
Forrás: MSN / FB / MHZA
Ez is érdekelhet:
A 181 lóerő nem tekinthető soknak egy viszonylag nehéz SUV-ban, így a CR-V nem igazán tűnik gyorsnak. Az e:HEV hibrid és a plug-in hibrid (PHEV) változat is 9,4 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ra – ami inkább „elfogadható”, mintsem izgalmas. Egy hajszálnyival lassabb, mint a Ford Kuga hibrid, és messze nem éri el egy teljesen elektromos autó, például a Tesla Model Y villámgyors gyorsulását.
Autópályán haladva a motor egy fix áttétellel kapcsolódik a kerekekhez. Ezt úgy lehet elképzelni, mintha egy hagyományos benzines vagy dízel autóban felkapcsolnánk a legmagasabb fokozatba – azzal az előnnyel, hogy a Honda hibrid rendszerével ellentétben a Lexus NX és a Toyota RAV4 e-CVT váltós megoldásaihoz, a motor fordulatszáma nem ugrik meg gyorsításkor. Ez sokkal kifinomultabb vezetési élményt nyújt.
A plug-in hibrid (PHEV) modell egy nagyobb, 17,7 kWh-s akkumulátorral rendelkezik, amely akár 79 km (49,1 mérföld) tisztán elektromos hatótávot kínál. Ha az akkumulátor lemerül, az autó simán hibrid üzemmódba vált, anélkül, hogy jelentős hatékonyságvesztést tapasztalnánk – ami más plug-in hibridek esetében gyakran előfordul.