Egyszeri Erzsébet utalvány jár a nyugdíjasoknak!

„Meghallgattuk az idősek visszajelzéseit és az Idősek Tanácsát is, és úgy döntöttünk, hogy ezt a támogatást utalvány formájában fogjuk odaadni” – mondta az államtitkár, hozzátéve, hogy a nyugdíjasok egy több címletből álló, papíralapú utalványt kapnak, amelyet őszig fognak kézbesíteni.

Forrás: MSN / FB / BPW

Ez is érdekelhet:

A Hilux vezetési élménye az évek során sokat javult a futómű finomhangolásainak köszönhetően. A Toyota még azt is figyelembe vette, hogy a platós teherautók többször üresen közlekednek, így a legújabb futómű-beállításokat is így fejlesztették ki. Ennek eredményeként a Hilux most sokkal kényelmesebb, mint valaha, bár továbbra is érezhetők kisebb rázkódások és ütődések, különösen a fekvőrendőrökön, amelyeknél a plató hátsó része meg-megugrik.

Azonban a sebesség növekedésével ez a rázkódás kevésbé zavaró, és a szél- és úthangok is jól szűrődnek nagy tempónál. Összességében a Ford Ranger kényelmesebb, de a Hilux nagyobb sebességnél nincs tőle sokkal lemaradva.

A kormányzás is sokat fejlődött: eltűnt a korábbi bizonytalan, ugráló érzet, helyette pontosabb irányíthatóság és elfogadható karosszéria-kontroll jellemzi a modellt. Persze, ha nagyon erősen nyomod, előfordul gumicsikorgás és testdőlés, hiszen a pick-upok nem arra készültek, hogy brit mellékutakat kanyargó versenypályaként használjunk.

A Hilux 2,4 literes négyhengeres dízele önmagában elég erőteljes, de ha megszoktad a dinamikusabb teljesítményt, akkor a 2,8 literes dízel a jobb választás.

A kisebb motor 148 lóerőt és 400 Nm nyomatékot ad le, ami elegendő, de nem kiemelkedő teljesítményt jelent. A kézi váltós modell 0-62 mph gyorsulása 13,2 másodperc, ami ezt jól mutatja. Automata váltóval ez 12,8 másodpercre csökken, bár a motor teljes fordulatszámtartományának kihasználása elég zajossá teheti az utazást.

A 2,8 literes dízelre váltva jelentős javulás tapasztalható. A kézi váltós modell 201 lóerőt és 420 Nm nyomatékot ad le, míg az automata verzió 500 Nm-rel rendelkezik, ami kiváló húzóerőt biztosít. A 0-62 mph gyorsulás 10,1 másodperc a kézi váltósoknál, és 10,7 másodperc az automata változatnál.

Tapasztalataink szerint a 2,8 literes motor bőséges húzóerőt kínál, de az Amarokhoz és Rangerhez képest a Hilux motorja inkább „mezőgazdasági” jellegű az erőleadásban, és több rezgést közvetít a pedálokon keresztül.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük