Nemrég elképesztő fo/ók kerültek nyilvánosságra a vízzel elárasztott bánya mélyéről. Amit 24 órás IG posztban lehetett megtekinteni!
Forrás: MSN / FB / BPW
Ez is érdekelhet:
A Corolla a 2022-es modellfrissítés során új, könnyebb és nagyobb energiasűrűségű lítium-ion akkumulátort kapott, amely 14%-kal kevesebbet nyom, mégis 14%-kal nagyobb teljesítményt ad le. A megnövelt kapacitás lehetővé teszi, hogy az autó hosszabb ideig működjön a benzinmotor beindítása nélkül. Létezik EV (tisztán elektromos) üzemmód is, de a kizárólag elektromos hajtással megtett utak inkább rövid, gyakori szakaszokból állnak, nem pedig hosszabb, csendes gurulásokból.
A hibrid hajtáslánc előnye, hogy alacsonyak a CO₂-kibocsátási értékek, így az első éves gépjárműadó (VED) és a céges autók után fizetendő adók is kedvezőek. A 2,0 literes hibrid Corolla (ötajtós) a legtisztább verzió, amely 100–105 g/km közötti szén-dioxidot bocsát ki – a felszereltségtől függően. Ez 25 vagy 26%-os Benefit-in-Kind (BiK) céges adósávot jelent.
Az 1,8 literes modell szintén tisztességes, 101–107 g/km CO₂-kibocsátást produkál, így ugyanezekbe az adózási kategóriákba esik – ismét a konkrét felszereltségi szinttől függően.
A 12. generációs Corolla megjelenésekor egy 8 hüvelykes érintőképernyő volt az alapfelszereltség része, amely azonban nem volt olyan gyors vagy érzékeny, mint a Golf Estate versenytársé. Azonban a 2022-es facelift részeként a Corolla most a Toyota bZ4X elektromos SUV információs rendszerét kapta meg, amely egy 10,5 hüvelykes központi érintőképernyőn fut.
Az új rendszer gyorsabb, jobb felbontású, és a menük is sokkal egyszerűbben kezelhetők, így egyértelmű előrelépés a korábbi verzióhoz képest. Az egyéb fejlesztések ellenére a Corolla tolatókamerája továbbra is nagyon alacsony minőségű, és a kép különösen gyenge az új, élesebb kijelzőn.