Muri Enikő megmutatta új párját!

Az énekes, musicalszínész ahova csak teheti, magával viszi kis kedvencét, minden nap tanítja, és ha úgy látja, fogékony a kutyus, lehet, még tréningre is elviszi majd.

Forrás: MSN / FB / BPW

Ez is érdekelhet:

A hagyományos hibrid változatban a Hyundai hatfokozatú dupla kuplungos automatája egészen jól kihasználja a hajtás nyomatékát. Az ötödik és hatodik sebességben tartva a 170 Nm nyomatékú elektromos motor segítsége érezhető, mert alacsony fordulatszámon az akkumulátor és a motor rásegítése miatt az Ioniq elég fürgének hat egyenesben.

A benzinmotor mindig gyorsan beindul, még enyhe gázadásnál is. Bár a Hyundai állítása szerint az autó akár 120 km/h sebességgel is képes haladni tisztán elektromos hajtással, a gyakorlatban nehéz ezt a sebességet elérni anélkül, hogy a benzinmotor be ne kapcsolódna. A hibrid rendszer nyomatéktámogatása inkább a gyorsítás elején érezhető, amikor az azonnali rásegítés könnyedén mozgásba hozza az 1 370 kg-os Ioniqot.

Amikor a 1,6 literes motor beindul, viszonylag finoman teszi azt. De ahogy a Toyota Priusban, ha maximális teljesítményt kérsz, a motorhang már zavaróbbá válik. A hatsebességes váltó miatt az Ioniq vezetési élménye inkább hagyományos autós, és bár dupla kuplungos egységről van szó, nem vált olyan gyorsan és élesen, mint amire egy ilyen váltótól számítani lehetne. Többnyire elég sima a váltás, bár városi körülmények között, EV módban néha tapasztaltunk kisebb rángatásokat és rázkódásokat a váltó részéről. Legalább az erőteljes elektromos hajtás miatt a gyors indulások rendben vannak.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük