Értékes műkincs tört össze a Kincsvadászokban!

Sokak gyanúja beigazolódott, amikor kiderült, hogy az egész jelenet előre megrendezett poén volt, amellyel a műsor készítői egy kis humort akartak csempészni a promócióba.
„Természetesen nem történt valódi károkozás – ez egy előre megírt geg volt, afféle kedvcsináló a nézőknek. A szobor nem eredeti, és minden mozzanat gondosan meg volt tervezve” – árulta el a Bors kérdésére Tilla Attila.
A műsorvezető szerint fontos hangsúlyozni, hogy a műtárgyak kezelése komoly szakértelmet kíván, és a stáb minden ilyen részletre odafigyel. Egyébként nem ez volt az első alkalom, hogy Tilla „összetör valamit” a műsorban – a második évadban például egy 150 éves széket roppantott meg, amikor ráült, mert senki sem jelezte, hogy az nem ülésre való. Tilla maga is gyűjti a régiségeket, főként szőnyegeket és bútorokat, és művészeti iskolai végzettsége is van – nemcsak a kamera előtt mozog otthonosan, hanem a műkincsek világában is.

VIA TV2

Ez is érdekelhet:

Külsőre a WRX STi-et senki sem fogja visszafogottnak nevezni. A domború sárvédők, hatalmas motorháztető légbeömlő és agresszív karosszériaelemek egyértelműen mutatják, hogy ez egy komoly sportautó. A ferdehátú változat kinézete a leginkább harmonikus, míg a szedán kissé esetlen hátsó résszel rendelkezik, mintha csak utólag toldották volna hozzá. A Mitsubishi Evo X ugyancsak keményen néz ki, így aki visszafogottabb stílust keres, az jobban jár egy VW Golf R-rel. Az utastér masszív, de inkább funkcionális, mint kifinomult. A WRX árcéduláját látva csalódást keltő a rideg műanyag és az elavult műszerfal-kialakítás, bár legalább az alapfelszereltség bőséges: Bluetooth, automata klíma és kulcsnélküli indítás is jár hozzá.

Kevés sportautó tud olyan praktikus lenni, mint a WRX. Ha túllépsz a vad külsején és teljesítményén, felismered benne az Impreza családi autós gyökereit. A szedán 420 literes csomagtartója 119 literrel több, mint amit a ferdehátú változat kínál lehajtott ülések nélkül, de a ferdehátú lehajtható hátsó ülései révén akár 1.216 literes rakteret is biztosíthat. Ráadásul jobban kidolgozott a csomagtér burkolata is, míg a szedánban több a csupasz fémelem. Hátul elegendő fej- és lábtér áll rendelkezésre, a belső térben pedig számos tárolóhely és pohártartó fokozza a kényelmet. A WRX Euro NCAP biztonsági értékelése négycsillagos, amivel kissé elmarad a hasonló méretű riválisoktól. Ennek ellenére az autó felszereltsége megfelelő: menetstabilizáló rendszer, hat légzsák, oldalsó ütközésvédelem – mind alapfelszerelés. A Subaru legendás összkerékhajtása nedves vagy csúszós utakon extra biztonságot nyújt, míg az extrém fényes xenon fényszórók még éjszaka is magabiztossá teszik a vezetést. A megbízhatóságra sem lehet sok panasz, a márka hagyományosan jól szerepel ezen a téren, bár az STI turbófeltöltője hajlamos lehet meghibásodásra, és ez a modell nem részesül az új, öt évre szóló gyári garanciában, amely a Subaru többi modelljére vonatkozik. Mindazonáltal a márkakereskedések rendszeresen kiemelkedő értékeléseket kapnak a Driver Power elégedettségi felmérésekben, így a WRX STi tulajdonosainak zökkenőmentes birtoklási élményre van kilátásuk.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük