Ezt a meteorológiában trópusi éjszakának nevezik. Napközben pedig egyre melegebb lesz: szinte az egész országban 30 fok fölött alakul a csúcshőmérséklet, keleten és délkeleten 35 fok környékére melegszik a levegő.
Forrás: MSN / FB / EZT
Ez is érdekelhet:
A Citroen C1 jó első benyomást kelt különleges formatervezésével – ennek oka a különleges, két szintű fényszórók és a széles szín- és kárpitválaszték. A színek folytatódnak az utastérben is, ami vidám hangulatot kölcsönöz az autónak, ráadásul az új C1 gazdagabban felszerelt, mint az eredeti modell. A friss dizájn ellenére a Mk2 C1 sok mindent örökölt az előző modelltől. Minden változatot a 71 lóerős, 1.0 literes, háromhengeres VTi 72 benzinmotor hajt.
A finomhangolás javult, de az útfekvés néha kissé bizonytalan lehet. A hátsó ülések és a csomagtartó a versenytársakhoz képest meglehetősen szűkös. Így bár a Citroen C1 elegáns, szórakoztató és megfizethető, más városi autók jobban teljesítik azt, amit ő kínál.
Mivel a Citroen C1 ugyanazokra az alapokra épül, mint az elődje (kivéve az áttervezett hátsó tengelyt, amely 4 kg-ot spórolt, valamint az új lengéscsillapítókat és átdolgozott stabilizátorokat), nem meglepő, hogy vezetés közben eléggé hasonlónak tűnik az előző modellhez.
A vásárlók egy továbbfejlesztett változatát kapják az előző modell 1,0 literes VTi háromhengeres motorjának, amely itt 71 lóerőt ad le. Mivel csupán 840 kg-ot kell mozgatnia, a C1 tisztességes teljesítményt nyújt, még alacsony fordulatszámról is, ahol könnyedén elindul akár a harmadik fokozatban is.
Az 1,0 literes motor azonban hiányzik az erőtől autópályás tempónál, és általánosságban lassúnak érezhető. Alapjáraton a háromhengeres motor hangosan zümmög, de amint elindulsz, hamar megnyugszik.
A számok ezt alátámasztják: az 1,0 literes modell 14,0 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/órára. Ha főleg városban vagy rövidebb távokon használod az autót, az 1,0 literes motor még mindig jó választás, kellemesen pörög, és az egyesített ciklusban állítólag 58 mérföld/gallont fogyaszt.
Ha viszont hosszabb távokra tervezel vele, készülj fel a zajra — vagy vigyél füldugót. A jellegzetes háromhengeres zümmögés eleinte szórakoztató, de magasabb, folyamatos tempónál fárasztó zúgássá válik.