Szörnyű dolog történt a Magyar mentőkkel a Parajdi sóbányában!

A mentőcsapat saját szemével szeretné látni a kráterek környékét, de nem kapnak lehetőséget erre sem. „Ne csapjuk be az embereket! Legyünk emberségesek!” – zárta üzenetét Klára, aki maga is erdélyi gyökerekkel rendelkezik. Bár a helyiek közül többen is támogatásukról biztosították őket, jelenleg csak várakozni tudnak.
Úgy tudni, a helyszínen dolgozó hatóságok és tulajdonosok politikai és szakmai egyeztetésekre hivatkozva nem engedik be az önkénteseket a veszélyzónába. Amíg a helyi döntéshozók nem lépnek, a készen álló mentőkutyások nem tehetnek mást, mint tétlenül figyelnek – pedig segíteni jöttek.

VIA ripost

Ez is érdekelhet:

Külső stílus tekintetében a Laguna Coupé kimagasló. Az orr-rész a hagyományos Laguna hatchbacket idézi, de a szélvédőtől hátrafelé teljesen egyedi a karosszéria – alacsony tetőív, elegáns vonalvezetés, látványos hátsó lámpák. Minden modell 18 colos könnyűfém felnikkel és xenon fényszórókkal érkezik, míg a GT változatban alap a 4Control rendszer. A belső tér kényelmes, főként az első ülések bőrborítása és minőségi kivitele miatt. Hátra is befér két felnőtt, és a csomagtartó is méretes – 423 literes kapacitással. Ennek ellenére a belső tér dizájnja túlságosan hasonlít az alap Laguna modelléhez, így nem nyújt igazi kupéérzést.
A sportos külső ellenére a Laguna Coupé meglepően praktikus. A hátsó ülések különállóak, így csak négyüléses az autó, viszont a fejtér és a lábtér is kielégítő. A csomagtartó 423 literes, és a hátsó ülések 50/50 arányban dönthetők, így bővíthető a raktér. Azonban a műszerfal kinézete nem különül el eléggé a többi Laguna modelltől – így hiányzik belőle az „exkluzív kupé” hangulat.

A Renault hagyományosan jól szerepel az Euro NCAP törésteszteken, és a Coupé sem kivétel: hat légzsák, menetstabilizáló és xenon fényszórók mind szériatartozékok. Feláras extraként elektronikus guminyomás-ellenőrző rendszer is elérhető volt. A megbízhatóság vegyes képet mutat – a Renault korábbi modelljei vegyes eredményeket hoztak ezen a téren. A V6-os motorral szerelt változatok fogyasztása magas: 10 liter feletti átlag és 238 g/km CO₂-kibocsátás – ez a legmagasabb adózási kategóriát jelenti.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük