A törvény szerint a kormány rendeletben szabályozza majd, hogy kik jogosultak az utalványra, milyen feltételekkel használható fel, hogyan nézzen ki, és mi a kereskedők és bankok pontos teendője. A részletes szabályok a későbbiekben jelennek meg.
VIA blikk
Ez is érdekelhet:
A Discovery leginkább a komfortos futásával tűnik ki. A légrugós futómű és a 2,5 tonnás tömeg lehetővé teszi, hogy az autó szó szerint kisimítsa az úthibákat. Meglepően fürgén viselkedik kanyarban is, részben a könnyen kezelhető irányítás, a magas üléspozíció és a kiváló kilátás miatt. A Discovery igazi terepképességei azonban terepen mutatkoznak meg. A fejlett Terrain Response összkerékhajtási rendszer, a nagy hasmagasság és a nyomatékos motor révén a Discovery szinte megállíthatatlan a nehéz terepen is.
A Discovery még alapváltozatban sem olcsó, és a fenntartása is költséges lehet. Pozitívum viszont, hogy minden változat értéktartása meghaladja a 44 százalékot, így az eladáskor nem várhatók kellemetlen meglepetések. A 3,0 literes motor hosszú távon a leggazdaságosabb: a 244 g/km-es CO₂-kibocsátás és a 30,4 mpg (kb. 7,7 l/100 km) fogyasztás jelentős javulást mutat a régi 2,7 literes automata változathoz képest. Az éves gépjárműadó azonban így is 405 font körül alakul.
A biztonsági felszereltség is figyelemre méltó: alapfelszereltségként nyolc légzsák jár, köztük függönylégzsákok a harmadik üléssorra is. Emellett intelligens borulásgátló és stabilitásvezérlő rendszerek is működnek benne. Az előbbi érzékeli a borulás veszélyét, és gázelvétellel, valamint az ABS beavatkozásával igyekszik megakadályozni azt. Környezetvédelmi szempontból a 3,0 literes V6-os motor ugyan nem kifejezetten környezetbarát, de a 2,7 literes változathoz képest 30 g/km-rel csökkent a károsanyag-kibocsátása. A Land Rover emellett egy karbonkompenzációs programot is működtet, amely az első 72 ezer kilométer használatát lefedi minden általa gyártott jármű esetében.