Az utalványokkal kapcsolatos minden költséget az állam fedez, a kereskedők pedig bármelyik banknál beválthatják azokat díj- vagy jutalékfizetés nélkül. A kormány felhatalmazást kapott arra, hogy rendeletben pontosítsa a részleteket, így a jogosultak körét, az utalvány kézbesítésének módját, valamint az elfogadásra kötelezettek listáját. A kabinet azt hangsúlyozza, hogy ezzel az intézkedéssel – hasonlóan az árrésstophoz – az indokolatlan élelmiszer-drágulás ellen kívánnak fellépni.
VIA Index
Ez is érdekelhet:
Menet közben az i20 korrekt, de nem különösebben emlékezetes élményt nyújt. Vezetése nem jelent kihívást, viszont nem is olyan élvezetes, mint például egy Ford Fiesta esetében. A kormányzás kissé mesterséges érzetű a középállás környékén, ami némi pontatlanságot okoz a visszajelzések terén. Ráadásul az ötfokozatú manuális váltó működése nem olyan meggyőző, mint a legjobbaké. Ennek ellenére az i20 jó tapadással rendelkezik, és a karosszéria dőlése is jól kontrollált. Autópályán kényelmes, és a motorok megfelelő erőtartalékkal rendelkeznek.
Fenntartási költségek terén az i20 nagyon vonzó ajánlat. Az alacsony károsanyag-kibocsátás kedvező adókategóriába sorolja, a jó fogyasztás pedig ritkább tankolást jelent. A versenyképes ár és a gazdag alapfelszereltség miatt az autó várhatóan jól tartja majd értékét – különösen, hogy a Hyundai ötéves, kilométer-korlátozás nélküli garanciája átruházható az új tulajdonosra.
Biztonság szempontjából minden i20 hat légzsákkal, aktív fejtámlákkal és ISOFIX gyermekülés-rögzítési pontokkal érkezik. A menetstabilizáló rendszer feláras opció a teljes modellpalettán, de 250 fontos árával megfontolandó extra. A környezetbarát vásárlók számára szinte minden változat jó választás lehet, mivel az automata 1,4 literes benzines kivételével az összes modell CO₂-kibocsátása 140 g/km alatt marad.