Kiderült, hogy valójában ki gyújtotta fel a TTokos nőt!

Szakértő: „Illúzió, hogy ezek a kihívások következmények nélkül maradnak”
Kitanics Tamás kriminálpszichológus szerint a hasonló esetek rávilágítanak arra, milyen veszélyes pszichológiai nyomás alá kerülhetnek egyesek a közösségi médiában. A résztvevők gyakran azt hiszik, kontroll alatt tartják a helyzetet, és hogy csak „játékról” van szó, miközben valójában életveszélyes kihívásokba sodródnak.
A szakértő szerint így valójában nem kizárólag Ő volt a hibás, hanem aki uszította, átvitt értelemben Ő gyújtotta fel.
Hol a határ játék és bűncselekmény között?

VIA origo

Ez is érdekelhet:

A modell 2003-as bemutatása óta számos kisebb frissítésen esett át, a legutóbbi 2008 tavaszán történt. Ez átdolgozta a felszereltségi szinteket, javította a felszereltség színvonalát, és bevezette az ár-érték arányban kedvezőbb Takura változatot, amely első-hátsó légterelőket és kéttónusú belső kárpitot kapott. A Sport felszereltségi szint elérhetővé vált nemcsak a nagyobb 2.0 literes, hanem az 1.6 literes benzinmotorhoz is. Akadnak ízléses részletek, például a hátsó lámpák fekete kerete, de az autó hátsó része kissé túldíszítettnek hat. Valójában úgy gondoljuk, hogy a Mazda 3 sokkal jobban mutat négyajtós szedánként, mint ötajtós ferdehátúként. Összességében a megjelenés kissé unalmas és elavult. A kínálat fő eleme az ötajtós változat; háromajtós nincs, viszont a szép négyajtós kivitel ritkaságnak számít ebben a szegmensben manapság. Főbb versenytársai közé tartozik a Toyota Auris, a Kia Cee’d, a Ford Focus, az Astra és a Renault Megane.

A mindennapi használat során a Mazda 3 utastere sötét és lehangoló, kevés benne az izgalom, a térérzet sem túl nyitott. A formaterv nem bántó, de manapság ez már nem elég. Egyedül a rádió bekapcsolásakor villogó piros fények keltenek némi figyelmet. Egyszerűen fogalmazva: kevés dolog köti le a figyelmet. Bár az összeszerelési minőség jobbára rendben van, a tesztautónk kesztyűtartója hajlamos volt kanyarodás közben kinyílni. Még csalódást keltőbbek voltak az anyaghasználatok: például a vékony kormánykerék nem kelti a minőség érzetét, és a műszerfal műanyagjai olcsónak és fényesnek tűnnek. Szerencsére a tárolóhelyek megfelelőek, a vezetési pozíció jó, és az ülés valamint a kormány állíthatósága széles tartományban mozog. Az első ülések jó oldaltartást nyújtanak, a hátsó sorban pedig bőséges a hely. Az árképzés elfogadható, a maradványértékek közepesek, és bár a benzinmotorok fogyasztása nem kiemelkedő, a dízelmotorok takarékossága korrekt.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük