Tragédia Hajnalban érkezett a végzetes hír Deák Bill Gyuláról!

Marika hosszú éveken át küzdött súlyos betegségekkel, többször is szembe kellett néznie a rákkal, de mindig hősiesen viselte a próbákat.
Az utolsó hónapokban már gyengült az ereje, és bár még együtt ünnepelték Gyula születésnapját, csendesen érezhető volt: visszafordíthatatlan folyamat indult el. A blueszenész korábban úgy fogalmazott: „Egymásba kapaszkodtunk, ahogy csak lehetett”.
Saját egészségi állapota is aggodalomra ad okot – súlyos térdfájdalmak kínozzák, amelyekre ugyan lenne megoldás, de a műtétet elutasítja.
– „Marika erős volt, példát mutatott. Most próbálom én is tartani magam – ameddig csak lehet, színpadra is állok” – nyilatkozta a koncertekre készülő művész.

VIA Blikk

Ez is érdekelhet:

Vezetési élmény szempontjából a Jazz remekül kezelhető a kanyargós utakon, közvetlen kormányzása és érzékeny kanyarodása révén. Sajnos a futómű nem annyira lenyűgöző, mivel rázós utakon zötyöghet. A Honda CVT automata váltója azonban sokkal jobb, mint a versenytársak hasonló rendszerei, és valóban megéri, ha mindenképp automata váltót keresel. Három üzemmóddal rendelkezik: „D” a sima haladáshoz, „S” a gyorsabb váltásokhoz, és „7 sebességes” mód, amely F1-es stílusú, félig automatikus sebességváltást tesz lehetővé a kormányon elhelyezett gombok segítségével.

A Jazz fenntartási költségei nagyon alacsonyak, ami szintén része a tulajdonlás élményének. Mindkét változat kiváló üzemanyag-fogyasztással rendelkezik, míg a 12 500 mérföldes szervizintervallumok segítenek minimálisra csökkenteni a karbantartási költségeket. További előny, hogy alacsony biztosítási kategóriába tartozik, és a maradványértéke is az egyik legmagasabb az osztályban. Azonban még a 1.2 literes modell is a B kategóriába tartozik a VED adózási rendszerében, így évente legalább 120 font adóval kell számolni.
Minden modell rendelkezik blokkolásgátlóval és első dupla légzsákokkal, de ha oldalsó légzsákokat is szeretnél, akkor az SE vagy a Sport verziót kell választanod. Sajnos menetstabilizáló rendszer nem elérhető, még opcióként sem. Szerencsére minden modell Isofix ülésrögzítőkkel, ABS-szel, féksegéddel, EBD-vel és biztonsági öv előfeszítőkkel van felszerelve. Végül, bár a négycsillagos Euro NCAP értékelés már nem vezető a kategóriában, tiszteletteljes teljesítménynek számít egy olyan autótól, amelyet hét évvel ezelőtt mutattak be.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük