Folyamatosan imádkozott testvéréért, de végül összetört, mivel már elbúcsúzni sem tudott tőle. Az események hatására a család azonnal megszakította nyaralását, és visszarepült Magyarországra, hogy a gyászoló családdal lehessenek.
Forrás: MSN / FB / Interc
Ez is érdekelhet:
A Leon határozott, sallangmentes karaktert sugároz, amint kanyarok közé érsz vele. Nincs benne mesterkélt sportosság, feleslegesen nehéz kormányzás, kőkemény futómű vagy bonyolult Haldex összkerékhajtás (kivéve persze, ha a legerősebb kombi változatot választod).
Az alapfelszereltségű VZ1 szint 18 colos kerekeket kap 225 mm széles gumikon, valamint passzív lengéscsillapítókat. Gyanítható, hogy ez az összeállítás jól harmonizál az autó általános karakterével. A mi tesztautónk viszont 19 colos kerekeken gurult, 10 mm-rel szélesebb abroncsokon, és adaptív lengéscsillapítókkal – valószínűleg ez tükrözi jobban azt, ahogyan a vásárlók ténylegesen konfigurálják autójukat.
A lengéscsillapítók állíthatósága nem kevesebb mint 12 fokozatot kínál, a vezetési módok között pedig a Comfort, Sport és Cupra opciók szerepelnek. Ez a részletesség valószínűleg túlzás, de kis kísérletezéssel megtalálható az ideális beállítás.
Tapasztalataink szerint a gyári Sport mód ügyesen elnyeli a nagyobb úthibákat, miközben hatékonyan kordában tartja a karosszériadőlést. Megengedi valamennyi mozgást, de mivel a kormányzásból kevés visszajelzés érkezik, ez a mozgás hasznos a futómű viselkedésének érzékelésében. Ha a csúszkát jobbra tolod (keményebb beállításokra), javul az úttartás, de a rugózás ridegebbé válik – így ezeket az értékeket inkább sima versenypályára érdemes tartogatni.
Közepes ívű országúti kanyarokban a futómű remek egyensúlyról tesz tanúbizonyságot. A menetstabilizálót ki lehet kapcsolni, és egy jól időzített gázelvétellel a hátsó rész enyhén kiszélesedik – az autó finoman megcsúszik, de biztonságos kereteken belül.