A hír igazságtartalmát több tényellenőrző oldal – például a Snopes – egyértelműen cáfolja. Nincs semmilyen hivatalos közlemény sem bírósági irat, ami alátámasztaná az állításokat . Másrészt a sírnyitás és a maradványok kezelése szigorú jogi és egészségügyi szabályozás alá tartozik, amelyekről semmilyen hivatalos dokumentum nem említ semmit. Ezek az “események” inkább internetes pletykákra, clickbait videókra és félrevezető Facebook-bejegyzésekre (például az említett posztok) építenek. Mégis egyes hírportálok döbbenetes képeket is közzétettek, ennek valóságtartalmát már az amerikai nyomozók is vizsgálják! Ez arra enged következtetni, hogy a felnyitást TITKBAN csinálták! A hivatalos bejelentés után frissítjük cikkünket!
VIA A-press
Ez is érdekelhet:
A Citroën e-C4 You! a költséghatékony belépőmodell, amely körülbelül 28 000 font alatt kezdődik. E fölött található a Plus modell, amely körülbelül 1 000 fonttal drágább, és extra felszereltséget kínál, míg az e-C4 Max modell választása egy kicsit nagyobb ugrás, alig 3 000 fonttal drágábban, mivel ez az egyetlen változat, amely a 54 kWh-s akkumulátorral érkezik.
Ha érdekel egy Citroën e-C4 beszerzése, segíthetünk. Configuráld ideális Citroën e-C4-esedet most, hogy a legjobb ajánlatokat kaphasd a helyi kereskedőktől, nézd meg a legújabb Citroën e-C4 lízing ajánlatokat, vagy keresd meg a használt Citroën e-C4 modelleket a Find A Car szolgáltatásunkkal. Akár az autódat is eladhatod egy remek áron az Auto Express Sell My Car segítségével. Ez az összehasonlítás az XC60-al érdekes. A kontextus kedvéért, az Omoda nem sokkal kisebb a Volvónál, mégis a £44,990-os teljesen felszerelt ára olyan modellekkel egy szinten van, mint a Volkswagen Tiguan e-Hybrid és a Toyota RAV4, amelyek ennél szerényebb árkategóriát képviselnek. Az Omoda tehát egyértelműen magasra teszi a lécet a 9-es modellel.
És bizonyos értelemben teljesen jogosan. Ez egy olyan autó, amely első pillantásra rengeteg kívánatos elemet tartalmaz – például egy magas minőségű és tágas utasteret, rengeteg alapfelszereltséget, és egy okos hibrid hajtásláncot. Alaposan teszteltük az autót az Egyesült Királyság útjain, hogy minden szempontból megalapozott véleményt alkothassunk az új Omoda 9-ről.
Az Omoda 9 inkább a kényelmet helyezi előtérbe a sportos kezelhetőség helyett, de így is kiváló túrázó autóvá válik.
Az Omoda 9-et folyamatosan a kényelemre hangolták, nem sportos vezethetőségre, ezt többször is megemlítjük a teszt során. Gyors, de puha, és a leginkább a gyorsabb utakon és autópályákon érzi jól magát.