Nem véletlenül esett a választás erre a színre. A lila természetellenes árnyalat a magyar tájban – így könnyű kiszúrni. Nem olvad bele a háttérbe, nem keverhető össze más figyelmeztető jelzésekkel, és még időjárásálló festék esetén is sokáig megőrzi élénkségét. További előny: nem szükséges szöget verni fába vagy oszlopba, így a környezet sem sérül. Bár a módszer egyelőre nem hivatalosan szabályozott Magyarországon, sok tulajdonos így is alkalmazza – és aki meglátja, jobb, ha tudja: ez nem dekoráció, hanem határozott figyelmeztetés.
VIA FB
Ez is érdekelhet:
A Polestar 3 választékot a Long Range Single Motor indítja, amely 295 lóerőt és 490 Nm nyomatékot küld a hátsó kerekekre. Figyelembe véve a Polestar 3 jelentős méretét és súlyát, ezek a számok elegendőek ahhoz, hogy a válaszok megfelelőek legyenek, ha nem is kifejezetten gyorsak.
A kétmotoros elrendezés tovább emeli a teljesítményt. Ez egy-egy motort helyez az első és hátsó tengelyre, hogy négykerék-hajtást biztosítson, így a Long Range Dual Motor 483 lóerőt és 840 Nm nyomatékot, míg a Performance modell 510 lóerőt és 910 Nm-t kínál. Erős gázpedál használatával a teljesítmény elegendő ahhoz, hogy ideiglenesen elveszítse a tapadást az első tengelyen – különösen Performance módban. A Range mód enyhíti a dolgokat, de túlzásba viszi; a gázpedál annyira választhatatlan, hogy hosszú szünet következik be, mielőtt bármilyen reakció történne a pedál lenyomásáraBár a Renault Megane E-Tech nem a legfrissebb modell a vállalat elektromos autós palettáján, még mindig nagyon erős versenyző az elektromos családi kompakt autók kategóriájában: ez csak azt bizonyítja, hogy a francia márka az elektromos autóival most nagyon jó úton halad. A Megane E-Tech vonzó a stílusával, különösen a belső térben, ahol az utastér egy modern elrendezést és felhasználóbarát technológiát ötvöz.
Nem ez a legnagyobb elektromos autó a piacon, ezért a hátsó ülésen a hely nem túl bőséges, és a futómű is inkább keményebb, de ha el tudod fogadni ezeket a hiányosságokat, akkor az autó sok szempontból jó választás. A Renault palettáján a Megane E-Tech a kompakt Renault 5 és Renault 4 elektromos modellek, valamint a nagyobb Renault Scenic közé helyezkedik el, és ötajtós karosszériájával elsősorban a családi autót kereső vásárlókat célozza meg. Ellentétben néhány riválissal, itt csak egyféle hajtáslánc érhető el, amely egy 60 kWh kapacitású akkumulátort és egy elektromos motort tartalmaz, amely a hátsó kerekeket hajtja.
Az előző felszereltségi szintek, az Evolution, Techno és Iconic modellek frissítésre kerültek, és új nevekkel, Techno, Techno Esprit Alpine és Iconic Esprit Alpine verziókkal váltották fel őket, hogy a gyártó más modelljeihez, például a Renault Australhoz hasonló felszereltségi szintek legyenek. Az árak között £4,500 különbség van a legmagasabb és legalacsonyabb verziók között, és az árak most alacsonyabbak, mint korábban, körülbelül £32,500-tól kezdődnek.