Felfoghatatlan videó a tegnapi Balatoni viharról!

A videó néhány órán belül bejárta a magyar és nemzetközi közösségi oldalakat. Akik látták, egyöntetűen állítják: „Nem lehetett természetes.” Voltak, akik elektromos jelenségről beszéltek, mások szerint valami sokkal mélyebb és megmagyarázhatatlanabb történt – talán a Balaton mélye üzent. Ami biztos: a felvétel minden újranézésnél libabőrt okoz. Akik hisznek a természetfeletti jelekben, azt mondják: ez nem volt véletlen. Ha még nem láttad, nézd meg – de csak akkor, ha felkészültél arra, hogy máshogy nézz ezután a Balaton vizére.

VIA TTok

Ez is érdekelhet:

A Journey felszereltség körülbelül 1 300 fonttal drágább, mint az Expression, de ezt nem kínálják összkerékhajtással. Ezen a szinten már 19 hüvelykes felniket, elektromosan működtetett csomagtérajtót, a központi érintőképernyőhöz illeszkedő 10,1 hüvelykes vezetői kijelzőt, fűthető kormányt, fűthető első üléseket, egyedi üléskárpitot, vezeték nélküli okostelefon töltőt, elektromosan állítható külső tükröket és fényszóró-asszisztenst találunk.

A legmagasabb felszereltség az Extreme, amely elsősorban a kültéri kalandorokat célozza meg. Különlegességei közé tartoznak a réz színű külső részletek, kisebb, 18 hüvelykes kerekek, kulcs nélküli belépés, tetőcsomagtartó és panoráma napfénytető. Sőt, még mosható üléshuzatok és gumiszőnyegek is vannak, hogy a kültéri tevékenységek után könnyebb legyen a takarítás. Az Extreme változat ára 26 750 fonttól kezdődik, míg a legmagasabb felszereltségű Extreme hibrid még 30 000 font alatt elérhető, extrák nélkül. Egyik motor sem ad kiemelkedő teljesítményt, de elegendő ahhoz, hogy elboldoguljon. Az 1,2 TCe enyhe hibrid kézi váltója 138 lóerőt és 230 Nm nyomatékot ad le, ami 9,8 másodperces 0-100 km/h gyorsulást tesz lehetővé, míg az összkerékhajtású változat teljesítménye 128 lóerőre csökken, de a nyomaték változatlan marad. Kevesebb teljesítmény és több súly mellett az összkerékhajtás nem tudja kompenzálni ezt a hátrányt, így 0-100 km/h-ra 11,2 másodpercre van szükség.
A hibrid modell egy új, a Renault csoport által kifejlesztett hajtásláncot tartalmaz, mivel itt egy 1,8 literes négyhengeres motor dolgozik, nem pedig a Duster hibridben alkalmazott 1,6 literes egység. Ez 153 lóerőt és mindössze 205 Nm nyomatékot biztosít, de az elektromos motor segíti a gyorsulást, így ez a változat 9,7 másodperc alatt éri el a 100 km/h-t. Mint a versenytárs hibrid rendszerek, itt is az elektronika váltogatja az elektromos, hibrid és benzin üzemmódokat, ami miatt a Bigster motorjának hangja nem mindig szinkronban van az autó gyorsulásával. A teljesítmény átadásával nincs probléma, a gyorsulás sima, és teljes gázadásnál megfelelő motorhang is hallható. Minden Bigster változat végsebessége 180 km/h.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük