Hatalmas tornádó volt

A tornádó nemcsak Horiát, hanem a közeli Gral Praporgescu települést is elérte. Bár a pontos károk felmérése még folyamatban van.

Forrás: MSN / FB / BPW

Ez is érdekelhet:

Ahogyan a japán gyártó többi modelljénél is, az ES is benzin-elektromos hibridként kapható. Azonban – ellentétben néhány testvérmodelljével – itt csak egyetlen hajtáslánc érhető el: a 300h. Ez egy 2,5 literes, négyhengeres, szívó benzines motorból és elektromos rásegítésből áll, összesen 215 lóerős teljesítménnyel.

Az ES kizárólag elsőkerék-hajtással kapható, míg fő versenytársai mind kínálnak összkerékhajtást – legalábbis opcióként. A benzin-elektromos hibrid rendszer csak fokozatmentes (CVT) váltóval párosítható, így nincs kézi váltó, és természetesen nincs nagy teljesítményű (sportos) kivitel sem.

A Lexus az ES 300h modellt négy felszereltségi szinttel kínálja: Standard, Premium Edition, F Sport és Takumi. A belépő szintű 300h már alapból jól felszerelt, és olyan extrákat is tartalmaz, amelyek máshol gyakran felárasak – például adaptív tempomat 2. szintű önvezető funkcióval. A következő szint a Premium Edition, amely 18 colos könnyűfém keréktárcsákat, fűtött kormánykereket, fűthető szélvédőt és vezeték nélküli okostelefon-töltést kínál. A modellhierarchia magasabb fokán helyezkedik el az F Sport felszereltség, amely adaptív futóművet és „tripla szem” LED fényszórókat ad – ezek közül az első jelentős mértékben megváltoztatja az ES karakterét.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük