Budapesttől pár km-re!

A légijárat a brit London-Gatwick repülőtérre tartott, amikor váratlan incidens történt! A gépen több nyugdíjas is tartózkodott!

Forrás: MSN / FB / BPW

Ez is érdekelhet:

Az utastérben a műanyagok sok helyen durvák, gyengén illesztettek, éles szélek is előfordulnak, ahol szebb kidolgozás lenne elvárható. Az olyan részek, mint a légbeömlők, a kijelző, a műszeregység borítása vagy a könyöklő rekesze, mind olcsónak, bizonytalannak hatnak. A kormányon lévő gombok is gyenge minőségűek. Az egyetlen részlet, ami igazán minőségi érzést kelt, az a fém váltófül.

A csomagtér viszont tágasabb – de csak a mild-hibrid, elsőkerék-meghajtású változatban, ahol 500 liternyi hely áll rendelkezésre az ablakvonal alatt. A plug-in hibrid verzióban ez csaknem 400 literre csökken, főleg az elveszett padló alatti tárolóhely miatt. Jó hír viszont, hogy nincs nagy kiemelkedés a csomagtér padlóján, így a nagyobb csomagok is könnyen beférnek.

Ha a Tonale volt az a modell, amivel Alfa Romeót meg akarták menteni – és lássuk be, már volt pár ilyen próbálkozás – akkor ez nem igazán jön át abból a két elektromos hajtású változatból, amelyek teljesítménye és vezethetősége hagy kívánnivalót maga után.

Az Alfa mérnökei szerint a mild hibrid változat kis elektromotorja és akkumulátora pont megfelelő ehhez az autóhoz – de a valóságban ez inkább kevésnek érződik ahhoz, hogy meggyőző hibrid élményt nyújtson. A benzinmotor nagyon hamar bekapcsol, és ha erőltetjük, elég hangossá válik. Kissé erősebbnek és valamivel kifinomultabbnak tűnik, mint néhány más hibrid, de egy sima 2.0 literes benzines X1 gyorsabb és kulturáltabb marad.

A mild hibrid hétfokozatú dupla kuplungos váltója is csak „rendben van”. Ha valaki például egy nyolcfokozatú automatájából ül át, nem lesz lenyűgözve a váltás simaságától, sebességétől vagy logikájától.

A plug-in hibrid (PHEV) változat már sokkal élénkebben gyorsul, és határozottabb érzést ad vezetés közben – de itt is nagyban függ a teljesítmény attól, hogy mennyi töltés van az akkumulátorban.

Teljesen feltöltve a mérések szerint a Tonale 6,3 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ra, és a negyed mérföldes sprintet is kevesebb mint 15 másodperc alatt teljesíti – ezek jó eredmények. De amikor ugyanezt próbálták lemerült akkumulátorral, akkor 1 másodperccel tovább tartott a 100 km/h-ra gyorsulás, és több mint 2,5 másodperccel tovább a 145 km/h-ig való gyorsítás.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük