A vizsgálat eredményei erőteljesen megkérdőjelezik azokat az ellenzéki narratívákat, amelyek a politikai hangulat változásáról számoltak be a határon túli magyarság körében. Az új arcok által szervezett események, nyilvános szereplések vagy akár szimbolikus gesztusok – mint például hosszú gyaloglások – nem hozták meg a várt áttörést a Magyar Nemzet cikke szerint.
Ez is érdekelhet:
belső design – amely teljesen megegyezik a benzines C3 Aircross-szal – visszhangozza a vagány külsőt, és egy osztott műszerfalat kínál, amely középpontjában egy 10,25 hüvelykes érintőképernyő található. Bár a költséghatékony műanyagok jelenléte a jármű árkategóriájából adódóan nyilvánvaló, a Citroën mégis ügyelt arra, hogy néhány figyelmes részlettel emelje a kabin összhangját. A műszerfalon található, kanapéra emlékeztető szövet vizuálisan vonzó, bár tapintásra kicsit olcsó hatást kelt. A hangulatvilágítás és az olyan szellemes feliratok, mint a „légy menő/legyél boldog”, egy kis szórakozást csempésznek a belső térbe, bár egyesek számára ezek kissé giccsesnek tűnhetnek.
Bár az érintőképernyőt újként hirdetik, inkább elavultnak tűnik, és különösen a média hangerőjének állítása szempontjából nem túl praktikus. Különösen zavaró, hogy nincs egy hagyományos hangerőszabályzó gomb, pedig más funkciókhoz, mint például a fűtés, szellőzés és a sebességkorlátozás figyelmeztető rendszer kikapcsolása, fizikai gombok találhatók.
A hagyományos vezetői kijelző helyett az információk egy sávban jelennek meg közvetlenül a szélvédő alatt. Ez a szellemes megoldás, amely az egykori C4 Picasso-ra emlékeztet, sokkal hatékonyabb, mint a legtöbb Peugeot-ban található i-Cockpit, mivel a kijelző magasan van elhelyezve, így jól látható a kis, négyzet alakú kormánykerékről.
A C3 Aircross-szal ellentétben az elektromos ë-C3 Aircross nem kínál harmadik üléssort.