Sajnálattal tudatták: Megtörtént a baj Kern Andrással!

Kern András akkori nyilatkozatában úgy fogalmazott: talán az intenzív munkatempó is hozzájárulhatott a rosszulléthez. Bár állítása szerint fizikailag jól van, az események mégis figyelmeztető jelek lehettek. „Lehet, hogy csak egy kis pihenésre van szükség” – mondta akkor, de a színpad iránti elhivatottsága nem engedte, hogy hosszabb időre visszavonuljon. Most viszont úgy tűnik, mégis elérkezett az a pont, ahol a szervezet ismét jelzett.
A rajongók reménykednek benne, hogy csak ideiglenes kihagyásról van szó, és kedvenceik mielőbb visszatérhetnek a színpadra.

VIA FB/Story

Ez is érdekelhet:

A belső térben az Inster modern technológiával és kényelmi funkciókkal van felszerelve. A 10,25 hüvelykes digitális műszerfal és infotainment rendszer, vezeték nélküli okostelefon-tükrözés, valamint vezetősegítő rendszerek, mint a sávelhagyásra figyelmeztető rendszer és a holttérfigyelés mind hozzájárulnak a biztonságos és kényelmes vezetési élményhez.
A csomagtér térfogata változó, az ülések lehajtásával akár 1059 literre is bővíthető, ami praktikus megoldás a napi használat során.
Az Inster ára az Egyesült Királyságban 23 495 fonttól kezdődik, ami versenyképes a hasonló méretű és felszereltségű elektromos járművekkel, mint a Dacia Spring vagy a Citroën ë-C3.
A Hyundai Inster egy vonzó választás lehet azok számára, akik egy kompakt, jól felszerelt és megfizethető elektromos városi terepjárót keresnek, amely kiemelkedő hatótávolságot és modern technológiát kínál.

Tapasztalataink szerint a 211 lóerős, 73 kWh-s, egy motorral szerelt Peugeot e-5008… teljesen rendben van.
Sőt, a hétköznapi használatra kifejezetten jól eltalálták. Nem, nem gyors – ahogy a 0–100 km/órás gyorsulás 9,7 másodperces értéke is mutatja – de a 345 Nm-es nyomaték szépen, fokozatosan és egyre határozottabban épül fel, kellemes lendületet adva az autónak.
Azok, akik most ülnek át először elektromos autóba, valószínűleg megnyugtatónak fogják találni a karakterét, mivel a gázreakciója a benzines motorokéhoz hasonlóan természetesnek hat – ugyanakkor elég élénk, ha gyorsítani szeretnél.
A sebesség növekedése nagyon fokozatos, így autópályára gyorsításkor sem érezni félelmetesnek vagy hirtelennek a tempóváltást.
– Jonathan Bryce, közösségi média menedzser

Persze, a Tesla-hatás még mindig erősen él a köztudatban: sokan elvárják, hogy egy elektromos autó brutálisan gyors legyen – akkor is, ha a valóságban nincs rá szükség. Az ilyeneknek talán kevésnek tűnik ez az erő.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük