Stohlnak ezzel a harmadik házassága zárul válással, pedig tíz éve álomszerűen indult kapcsolata a színházban megismert, 19 esztendővel fiatalabb hölggyel, akit 2020-ban vett feleségül.
Forrás: MSN / FB / BPW
Ez is érdekelhet:
A Stelvio Quadrifoglio lenyűgöző az azonnali, pontos és agilis kormányzásával. A karosszéria mozgását jól kontrollálja, stabil kanyarban, és meglepően jól rejti el a saját súlyát és magas építését.
A különböző menetmódok leginkább a kormányzásra, lengéscsillapításra és stabilitásvezérlésre hatnak, nem annyira a motorra és a váltóra. Az autó alapból is feszes, kissé kemény, különösen a keményebb futómű-beállításokkal és rosszabb városi utakon.
Az élményt azonban ezekben a „keményebb” beállításokban lehet kihozni igazán: ilyenkor a motor a legerősebb, a kormányzás a legjobb, és a stabilitásvezérlés még aktív ugyan, de nem zavar bele. Gyors közúti vezetéshez a tesztelők a „Dynamic” módot ajánlották, puhább lengéscsillapítással.
A kormányreakció gyors, az autó csak akkor kezd oldalra dőlni, ha már nagy az oldalirányú terhelés. Gázadáskor a hátsó differenciálzár segít szűkíteni az ívet. Eleinte hátsókerék-hajtás érzetét kelti, de ha a hátsó kerekek csúszni kezdenek, akkor az első kerekek is kapnak nyomatékot, így az autó stabilan marad.
Az erőátvitel olyan gyorsan reagál, hogy csak ritkán kell korrigálni a kormányon, ha megcsúszna az autó. Ha inkább biztonságra törekszünk, a stabilitásvezérlés is tudja kordában tartani a nyomatékot és az autó viselkedését.