Részegen kapták lencsevégre Tóth Gabit!

Tóth Gabi azonban nem hagyta szó nélkül a kritikákat. Korábban határozottan üzent azoknak, akik bírálják őt:
„Maradok! Vagyok! Leszek! Zenélek! Azoknak üzenem, akik el akarnak ásni: a zene átszakít, megtisztít, felemel! Azok, akik normálisak, nem foglalkoznak ilyen idióta cikkekkel és kommentekkel!”
Az énekesnő kijelentése alapján úgy tűnik, továbbra is elszántan folytatja munkáját, és nem hagyja, hogy a kritikák letérítsék az útjáról.

VIA ch

Ez is érdekelhet:

A kínálatban feljebb helyezkedik el a Techno Esprit Alpine változat, amely nagyobb, 20 colos kerekeket, adaptív tempomatot, elektromos első üléseket és sportosabb külső-belső megjelenést kínál. A csúcsmodell, az Iconic Esprit Alpine már 360 fokos kamerarendszerrel, digitális visszapillantó tükörrel és prémium Harman Kardon hangrendszerrel érkezik.
A korábbi benzines modellekkel ellentétben nincs sportváltozat, tehát nem készül Renaultsport Megane, és várhatóan a jövőben sem lesz ilyen. Ennek oka, hogy a sportos modelleket mostantól az Alpine márka alatt kínálják. Így nem tervezik, hogy a Megane E-Tech kapna egy Alpine változatot, szemben például az Alpine A290-nel, amely a Renault 5 sportosabb kiadása lesz.A Renault rendkívül egyszerűre vette a Megane E-Tech kínálatát: az egész modellcsalád egyetlen motor- és akkumulátorváltozattal készül. Bár egyes vásárlókat csalódásként érhet, hogy nem létezik erősebb kivitel, a valóságban ez a hajtáslánc bőven elegendő egy családi ferdehátúhoz.

Az első kerekeket egyetlen villanymotor hajtja, amely 217 lóerős teljesítményt és 300 Nm nyomatékot biztosít. Menet közben a Megane E-Tech olyan élénknek érződik, mint amit ezek az adatok sugallnak. A gázpedálra adott reakció határozott, az autó álló helyzetből lelkesen indul meg. Akik ezt túl hirtelennek találják, azok átválthatnak Eco módba, amely nem veszi el teljesen az erőt, de finomabbá teszi a pedál reakcióját.
Az autó súlya 1685 kg, ami a versenytársakhoz képest alacsonynak számít, részben a külső elemek – például az ajtók – alumíniumból való készítése miatt. Ez a súlyelőny látványosan megmutatkozik a gyorsulásban is: a gyári adat szerint 0-ról 100 km/h-ra 7,5 másodperc alatt gyorsul, ami csak néhány tizedmásodperccel lassabb, mint a legendás Renaultsport Clio 172 és 182 sportmodellek.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük