A MÁV tájékoztatása szerint a baleset hátterében ön/yi/koss/gi szá/dék állhatott. A rendőrség és a katasztrófavédelem azonnal megkezdte a helyszínelést, a helyszínre pedig a szabolcsi vármegyeszékhely hivatásos tűzoltóit is riasztották.
Forrás: MSN / FB / BPW
Ez is érdekelhet:
Összességében az autó kezelhetősége rendben van – viszont a rugózása enyhe csalódás, különösen a DS prémium imidzséhez képest. Alacsony sebességnél kissé kemény és pattogós tud lenni, nagyobb tempónál pedig hiányzik belőle az a finom, fokozatos csillapítás, amit egy ilyen autótól elvárnánk. Ilyenkor a karosszéria enyhén billeg előre-hátra vagy oldalra – főleg rosszabb minőségű autópályákon.
A DS 3 új villanymotorja, a megnövelt akkumulátor és az alapfelszereltségként járó hőszivattyú együttesen segítenek abban, hogy az autó a valós használat során is versenyképes hatótávot és energiahatékonyságot nyújtson.
A teszt során az autó átlagosan 3,8 mérföldet tett meg kilowattóránként (mpkWh), ami vegyes használatban valamivel kevesebb mint 200 mérföldes (kb. 320 km) hatótávot eredményezett. A fedélzeti számítógép általában ennél kicsit többet ígért, de különösen autópályán kívül mutatott jó értékeket. Városi és országúti közlekedéssel – tehát autópályát kihagyva – a reális hatótáv inkább 220–230 mérföld körül alakul, ami nagyjából versenyképes a 40 ezer font alatti ellenfelekkel.
Jelenleg az autó ára is kedvezőbb, köszönhetően egyesült királyságbeli DS-ajánlatoknak: például a belépőszintű DS 3 E-Tense Performance Line modellhez £2750 értékű gyártói hozzájárulás jár, így az ára £35 000 alá csökken. A magasabb felszereltségű Opera változathoz pedig £3250 támogatást adnak.
Ezek persze nem egyedülálló ajánlatok az új elektromos autók piacán, de segítenek abban, hogy a DS 3 pénzügyileg is kicsit vonzóbbá váljon a vásárlók számára.