A házasság lezárása után Éva szüleihez költözött vissza, és pszichiátriai támogatást is kapott: egy ismerős révén részt vett egy alvókúrán, amely során két hétig gy*gyszeresen altatták – ez segítette át a legnehezebb időszakon. A terápia után új lendületet kapott, mintha új emberré vált volna. Évekkel később megismerte második férjét, Marczali László operatőrt, akivel immár több mint negyvenöt éve él szeretetben és harmóniában.
VIA Story
Ez is érdekelhet:
A hátsókerék-hajtású, 2,5 literes benzines változat átlagosan 7,0 l/100 km (33,9 mpg) körüli fogyasztást tud, míg az összkerékhajtású verzió kissé többet, 7,5 l/100 km (31,2 mpg). A CO₂-kibocsátás ennek megfelelően viszonylag magas: 189–210 g/km. Ha sikerül egy használt dízelmodellt találni, akkor a gyári adatok szerint kb. 5,2 l/100 km-es átlagfogyasztásra lehet számítani.
A céges autósok szempontjából sokkal kedvezőbb lett az új Electrified G80. Korábban minden változat a legmagasabb, 37%-os Benefit-in-Kind (BiK) adósávba esett, mivel nem használtak hibrid technológiát. Most azonban a tisztán elektromos G80 mindössze 2%-os BiK-adókulcs alá esik, miközben WLTP-hatótávolsága 520 km (323 mérföld). A modell a GV60-ból ismerős 800 voltos elektromos architektúrát használja, így 10–80% közötti töltés mindössze 22 perc alatt elvégezhető.
Ha valaki prémium szedánt vásárol, aligha lepődik meg azon, hogy a biztosítási díjak magasabbak az átlagnál – ez a G80 esetében is így van. A már nem gyártott dízel Premium Line modell is a 40-es biztosítási kategóriába esett, a 2,5 literes benzines Luxury Line pedig a 43-as csoportba tartozik. A legerősebb, elektromos Electrified G80 a legmagasabb, 50-es kategóriába sorolt.
A Genesis G80 felsőkategóriás szedán egy olyan autó, amely azonnal magára vonja a figyelmet: a külső megjelenése kifejezetten stílusos, míg a luxus érzetet keltő, igényes utastér már első pillantásra is jelzi, mennyire komolyan veszi a koreai prémium márka a célját, hogy vevőket csábítson el a Mercedes, a BMW és az Audi kínálatától.
A G80 kidolgozási minősége és összeszerelése kétségkívül megállja a helyét ebben az erősen versengő szegmensben, ugyanakkor az autó képességei még nem érik el a kategória legjobbjainak szintjét. A futómű kissé feszes hangolású, ami kompromisszumokat eredményez a menetkomfort terén, és az is hátrány, hogy a modellválasztékban sem hibrid, sem plug-in hibrid opció nem érhető el – csupán benzines vagy teljesen elektromos változat közül lehet választani.