„Szerencsére nem volt rosszindulatú, de a mérete már veszélyes volt” – mondta megkönnyebbülten.
Bár a beavatkozás jól sikerült, a gyógyulás nem halad olyan gyorsan, mint ahogy remélte. Egy ideiglenes Instagram-sztoriban mesélte követőinek, hogy még mindig nem mozoghat szabadon, mivel a seb nehezebben regenerálódik a vártnál. „Sajnos most pihennem kell, nem gyógyulok úgy, ahogy kéne” – osztotta meg őszintén. A népszerű realityszereplő tehát még nem lélegezhet fel teljesen, de bízik a teljes felépülésben.
VIA Bors
Ez is érdekelhet:
Természetesen, ha aggódsz a kipufogógáz-kibocsátás miatt, vagy szeretnéd csökkenteni a fenntartási költségeidet, akkor az all-elektromos DS 3 E-Tense a megfelelő választás. A 2023-as ráncfelvarrás részeként a kis elektromos SUV most már egy 54 kWh-s akkumulátort használ (a kezdeti 50 kWh helyett), ami a hatótávot a WLTP kombinált ciklus szerint 193 mérföldről 250 mérföldre növeli. Ezek a számok természetesen változhatnak a választott felszereltségi szinttől függően, amely befolyásolja a kerékméretet és a súlyt – ha a gazdaságosság és hatékonyság az elsődleges szempont, érdemes kisebb kerekeket választani.
A 54 kWh-s (használható kapacitás: 51 kWh) akkumulátor újratöltése akár 100 kW-os gyorstöltővel is lehetséges, ami körülbelül 30 perc alatt feltölti az akkumulátort 10%-ról 80%-ra. A legtöbben azonban az olcsóbb éjszakai áramot használják ki otthoni 7,4 kW-os falitöltővel. Ebben a legrosszabb esetben körülbelül 7,5 órát vesz igénybe az akkumulátor teljes feltöltése.
2025-ig a nulla emissziós DS 3 E-Tense mentesül az útdíj és a londoni torlódási díj alól.
A DS 3 benzinmotoros változatai a 15E és 21E biztosítási csoportok között helyezkednek el, míg az E-Tense elektromos modell a 29A és 31A csoportokat érinti.
A biztosítási díjak a PureTech 100 modelleknél a legalacsonyabbak, majd az erősebb motorokkal és drágább felszereltségi szintekkel növekednek. Összehasonlításképp, az Audi Q2 egy csoporttal alacsonyabb kezdettel bír, és a 35 TFSI benzinmotoros modellnél (a sportos SQ2 kivételével) a 20-as csoportban tetőzik. Olcsóbb biztosítású elektromos versenytársként érdemes megnézni a Renault Megane E-Tech-et, amely a 25-ös csoportban kezd, vagy a Peugeot E-2008-at, ami a 26-os csoportban.
Érdemes használni a Car Tax Checker eszközünket, amellyel pár másodperc alatt leellenőrizheted az adó státuszodat és a megújítási dátumot.
A DS 3 benzinmotoros kínálata az elemzők szerint jól tartja az értékét, hasonlóan az Audi Q2-höz, a belépő szintű Performance Line esetében három év és 36,000 mérföld alatt 44%, míg a legfelsőbb szintű Opera felszereltségnél 47% marad meg az eredeti árból. Ez tisztességes eredmény, bár nem éri el a Volkswagen T-Cross értéktartását, amely 50-54% között mozog ugyanebben az időszakban.